Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god tur med voffsen! jeg har mest lyst til å ta meg en blund på øyet![]()
Er ikke så mye sol her i dag.. ikke veldig kaldt heller men litt surt når vinden trefferTakk for det. Var deilig og varmt ute nå![]()
Er ikke så mye sol her i dag.. ikke veldig kaldt heller men litt surt når vinden treffer
hvordan går det med deg om dagen?
joda det går bedre.. sliten og trøtt etter helgenHer har det vært skikkelig vårvær i dag
Går vel greit, men merker det svir i hofter og bekken mer og mer. Og jeg sliter med å få noen til å ta treningene minefår jo gjort minimalt fordi jeg må samle opp krefter til å klare det.
Hva med deg?
joda det går bedre.. sliten og trøtt etter helgenMen ellers er alt tipp topp
![]()
De har holdt seg godt i gang hele helgen.. Ikke merket noe. Så tror jeg er "innafor"Lov å være sliten etter den helga du har hatt vel?
Hvordan går det med beina dine da? Holder de deg opp?
De har holdt seg godt i gang hele helgen.. Ikke merket noe. Så tror jeg er "innafor"
Vi får se hva uken bringer. Skjer det igjen kommer jeg til å ta kontakt med legen min.
sitter/ligger i sofaen å ser på tv.. snuser innom her nå og daHåper det holder seg slik da
Driver med nå da? Føler jeg har mye jeg skulle ha gjort, men ligger nå bare her og gruer meg til trening i kveld![]()
sitter/ligger i sofaen å ser på tv.. snuser innom her nå og da
trengte en dag med bare ro rundt meg .
ja har fri i dag.Deilig med litt ro etter en masete helgfri fra jobb i dag?
ja har fri i dag.Var deilig etter en masete helg
![]()
noen ganger er det akkurat det man trenger.
tirsdag, onsdag og torsdagDet er sant
Skal du jobbe mye ellers i uka da?
tirsdag, onsdag og torsdag![]()
Så har jeg fri fredag og lørdag
Så da blir det avslapping neste helg også![]()
Heisann jenter! Orker ikke lese tilbake - noe spennende som skjer? Jeg er hjemme fra siste tur på jobb på et års tid - rart og litt deilig.. godt å få ro og mindre vondt!
haha.. blærepressing er lille prinsen flink til ogsåDeilig det danoen planer for helga da?
Hmf...tror mini har funnet sin plass på blæra migår med konstant press på blæra, og så fort jeg beveger meg kjennes det ut som jeg holder på å tisse på meg
![]()
Hehehe.. sånn er det i perioder ja!godt å få avslappet alt og slippe presset, men blir jo rart å gå hjemme også.. får prøve å fylle dagene littSå deilig å være ferdigkanskje litt rart å tenke på og?
Har vel godt over et år igjen her før jeg begynner å jobbe igjen
Ellers skjer det veldig lite nå. Jeg er sulten og må tisse i et sett![]()
oij.. kjenner jeg gruer litt for den dagen egentligHeisann jenter! Orker ikke lese tilbake - noe spennende som skjer? Jeg er hjemme fra siste tur på jobb på et års tid - rart og litt deilig.. godt å få ro og mindre vondt!
Ja.. litt sånn både og! Får stikke innom til lunsj noen dageroij.. kjenner jeg gruer litt for den dagen egentlig![]()
men må jo være litt deilig også![]()