Felles skravle 2015

Ser verdien i det. :D
Svogeren min har en stesønn som er like gammel som Vesla. Å nå viser det seg at de skal ha en sammen i løpet av året. Så da får vi to til som kommer til å være like gamle.
Når vi er på ferie hos svigers er som regel de der samtidig. Å Våre 4åringer leker veldig bra sammen. Å det er veldig deilig.
Å så deilig da, kengubarnet har kusine som er ett år eldre, var på ferie med de i fjor.

Å så deilig da, kengubarnet har kusine som er ett år eldre, var på ferie med de i fjor.
veldig deilig å ha noen lekekamerater når man er på ferie :)

Jepp.. men lettere å flytte alle på en dag en å forkyve alle 1 dag til det går opp igjen

Det er jo forsåvidt sant da. Men kjedelig å vente så lenge da:(

God morgen. Her har jeg kommet meg på jobb. Teller ned tiden til kl halv 4...
Skal noe så og si hver dag denne uken, men ingenting som er stress. Er egentlig glad for litt å gjøre på, så går tiden litt fortere :-) for nå går tiden seint.
Her er det ett par legebesøk, samt en ul på sykehuset denne uken :) så håper vi alt er bra:) du da?
God morgen:D
Helgen har vært fin den. Fått ryddet og vasket bilen innvendig, og er nå igang med en ny uke med utsettelser:p hehe
Du da?
Fin og travel helg har det vært:)

Og ny travel uke er i gang, mange planer,. Kommer til å vre utslitt på søndag tror jeg.

Vært en stille og rolig helg. Bare slappet av etter ukas "høydepunkter". Uka vil bestå av jobb og avslapping.

Det er bra, fikk tips om det da jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet, selv om an ikke har det så er det bra å være i basseng
Varmt basseng, eller vanlig svømming (for oss som bare kan svømme bryst med hodet over vannet) i det kjølige bassenget også? Det er jeg hver tirsdag nemlig. Og vil gjerne fortsette med det om jeg lykkes med å bli gravid, bekkenet plager meg jo allerede dpo så det kan bli et spennende svangerskap, sist ble det fastslått bekkenløsning med gangvansker hos fysioterapeut uke 18, jeg hadde da hatt det siden uke 15.

Varmt basseng, eller vanlig svømming (for oss som bare kan svømme bryst med hodet over vannet) i det kjølige bassenget også? Det er jeg hver tirsdag nemlig. Og vil gjerne fortsette med det om jeg lykkes med å bli gravid, bekkenet plager meg jo allerede dpo så det kan bli et spennende svangerskap, sist ble det fastslått bekkenløsning med gangvansker hos fysioterapeut uke 18, jeg hadde da hatt det siden uke 15.
Jeg tror vel varmtvannsbasseng, er jo de som brukes som terapibasseng her hvertfall..

Jeg tror vel varmtvannsbasseng, er jo de som brukes som terapibasseng her hvertfall..
Mm, det er det. Det var mer det om det er svømming, eller opphold i terpibasseng som er anbefalt. For svømming er noe helt annet for bekkenet enn øvelser i det varme bassenge, leder av en fysio eller sånn.

Sistnevnte vet jeg er bra for bekken. Det var om svømming også er derved lurte på, en får jo trening hvor vekta er avlaster av vannet, men den beinbevegelsen er muligens ikke heldig?

Mm, det er det. Det var mer det om det er svømming, eller opphold i terpibasseng som er anbefalt. For svømming er noe helt annet for bekkenet enn øvelser i det varme bassenge, leder av en fysio eller sånn.

Sistnevnte vet jeg er bra for bekken. Det var om svømming også er derved lurte på, en får jo trening hvor vekta er avlaster av vannet, men den beinbevegelsen er muligens ikke heldig?
Jeg husker ikke hva manuell terapeuten sa da jeg var der, men om du googler litt så får du sikket svar.

Det finnes flere av de sosiale barna ja. Kunn ønske min hadde fått søsken for mange år siden igrunn
haha Vesla begynte å mase om søsken for 2 år siden.. Begynte meg med at hun ønsket seg en søster eller bror til jul 2013 :P

Gangene vasket, så nå skal jeg gå en tur med vofsen her tenkte jeg:)
Får se om det blir noe mer rydding etterpå...:confused:

Back
Topp