Ja egentlig.. Men fortsatt litt rart. Nå har det hvert så mye liv her de siste dagene.Hehe så deilig da![]()
At det er rart når det blir så stille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja egentlig.. Men fortsatt litt rart. Nå har det hvert så mye liv her de siste dagene.Hehe så deilig da![]()
sov godt!Nei, alt for lite søvn i m
natt og helgen gir lite skravle lyst.
Legger meg.
Ses om et par timer
Skal til legen i mars så får ta det opp da. Bare 1 mnd igjenDet er brasnakket med legen da? Kanskje du kan gå en henvisning til fysio, så kan hjelpe deg med å finne noen øvelser o.l?
![]()
Er i bassenget hver tirsdag, det er deiligDa bør du ta turen i basseng, det er bra
Energi er luksus! Hehe
Må benytte sjansen når jeg har det, men det blir verre igjen på kveldene da
Blir ikke helt det samme å reise alene heller.
Men håper på å få til ihvertfall en tur iløpet av våren da. Må bare finne ut hvor
Sa til mannen at det hadde vært gøy med en tur før lille kommer, men han syns visst ikke det blir det samme siden jeg ikke kan drikke
Men jeg elsker jo å utforske, så da er jo det egentlig bare en fordel syns jeg![]()
Det er bra, fikk tips om det da jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet, selv om an ikke har det så er det bra å være i bassengEr i bassenget hver tirsdag, det er deilig![]()
Skal til legen i mars så får ta det opp da. Bare 1 mnd igjenlang ventetid til fastlegen
Derfor jeg er glad jeg har barn å reise med, vi er på mye flere turer enn pappaen er![]()
Det er i grunn veldig koselig syne sjeg. Vi reiser en god del med venner også da med barn på samme alder som kengubarnet.Kan godt være det blir slik her etterhvert og![]()
Ja veldig deilig og godt å varmtDet er bra, fikk tips om det da jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet, selv om an ikke har det så er det bra å være i basseng
Sa ikke hva det gjaldt pga jeg syns ikke sekretærene trenger å vite hvorfor.Håper det ikke blir mye verre før det da
Her får vi heldigvis ganske kjapt time som gravideer lengre ventetid om det er "vanlige" ting, med mindre man får hastetime
Deilig å ha det sånn daDet er i grunn veldig koselig syne sjeg. Vi reiser en god del med venner også da med barn på samme alder som kengubarnet.
Det er i grunn veldig koselig syne sjeg. Vi reiser en god del med venner også da med barn på samme alder som kengubarnet.
Sa ikke hva det gjaldt pga jeg syns ikke sekretærene trenger å vite hvorfor.
Det har ikke fastlegen min :/ må bare sitte å vente. Hvis de flytter på den kommer jeg til å blir forbannet. Sist jeg hadde time fikk jeg beskjed om at legen har fri den dagen du har fått time så du må vente 3 uker til. Hadde allerede ventet 6 uker.Trenger ikke si det her heller, men så lenge jeg er gravid har de en fast dag hvor de tar inn. Uansett hva problemet er![]()
Det har ikke fastlegen min :/ må bare sitte å vente. Hvis de flytter på den kommer jeg til å blir forbannet. Sist jeg hadde time fikk jeg beskjed om at legen har fri den dagen du har fått time så du må vente 3 uker til. Hadde allerede ventet 6 uker.
Yes det er det. Greit når man bare har ett barn å kunne reise med andre barnDeilig å ha det sånn da![]()
Jepp.. men lettere å flytte alle på en dag en å forkyve alle 1 dag til det går opp igjenDet er dårlig da. Er jo ikke din feil at legen brått har fri. Da er det jo de som har satt opp feil da
Vi har flert ganger på Daftø, the reef , København++Kan være koselig med noen jevnaldrende og ja, og ikke bare mammahehe
Hva slags steder pleier dere å reise da?
Ser verdien i det.Yes det er det. Greit når man bare har ett barn å kunne reise med andre barn![]()