Felles skravle 2015

Hehe så deilig da :)
Ja egentlig.. Men fortsatt litt rart. Nå har det hvert så mye liv her de siste dagene.
At det er rart når det blir så stille.

Energi er luksus! Hehe

Må benytte sjansen når jeg har det, men det blir verre igjen på kveldene da:p

Blir ikke helt det samme å reise alene heller.
Men håper på å få til ihvertfall en tur iløpet av våren da. Må bare finne ut hvor:)
Sa til mannen at det hadde vært gøy med en tur før lille kommer, men han syns visst ikke det blir det samme siden jeg ikke kan drikke:p
Men jeg elsker jo å utforske, så da er jo det egentlig bare en fordel syns jeg :)

Derfor jeg er glad jeg har barn å reise med, vi er på mye flere turer enn pappaen er;)

Skal til legen i mars så får ta det opp da. Bare 1 mnd igjen ;) lang ventetid til fastlegen

Håper det ikke blir mye verre før det da:)
Her får vi heldigvis ganske kjapt time som gravide:) er lengre ventetid om det er "vanlige" ting, med mindre man får hastetime

Derfor jeg er glad jeg har barn å reise med, vi er på mye flere turer enn pappaen er;)

Kan godt være det blir slik her etterhvert og:)

Håper det ikke blir mye verre før det da:)
Her får vi heldigvis ganske kjapt time som gravide:) er lengre ventetid om det er "vanlige" ting, med mindre man får hastetime
Sa ikke hva det gjaldt pga jeg syns ikke sekretærene trenger å vite hvorfor.

Det er i grunn veldig koselig syne sjeg. Vi reiser en god del med venner også da med barn på samme alder som kengubarnet.

Kan være koselig med noen jevnaldrende og ja, og ikke bare mamma;) hehe
Hva slags steder pleier dere å reise da?

Sa ikke hva det gjaldt pga jeg syns ikke sekretærene trenger å vite hvorfor.

Trenger ikke si det her heller, men så lenge jeg er gravid har de en fast dag hvor de tar inn. Uansett hva problemet er;)

Trenger ikke si det her heller, men så lenge jeg er gravid har de en fast dag hvor de tar inn. Uansett hva problemet er;)
Det har ikke fastlegen min :/ må bare sitte å vente. Hvis de flytter på den kommer jeg til å blir forbannet. Sist jeg hadde time fikk jeg beskjed om at legen har fri den dagen du har fått time så du må vente 3 uker til. Hadde allerede ventet 6 uker.

Det har ikke fastlegen min :/ må bare sitte å vente. Hvis de flytter på den kommer jeg til å blir forbannet. Sist jeg hadde time fikk jeg beskjed om at legen har fri den dagen du har fått time så du må vente 3 uker til. Hadde allerede ventet 6 uker.

Det er dårlig da. Er jo ikke din feil at legen brått har fri. Da er det jo de som har satt opp feil da

Yes det er det. Greit når man bare har ett barn å kunne reise med andre barn :)
Ser verdien i det. :D
Svogeren min har en stesønn som er like gammel som Vesla. Å nå viser det seg at de skal ha en sammen i løpet av året. Så da får vi to til som kommer til å være like gamle.
Når vi er på ferie hos svigers er som regel de der samtidig. Å Våre 4åringer leker veldig bra sammen. Å det er veldig deilig.

Back
Topp