Felles skravle 2015

Blir nattan her nå også, så dere får sove godt alle vakre damer;)

Veldig sant. Det kan nok slå veldig hardt tilbake på deg/dine, så ville absolutt ikke unnlatt å fortelle det.

Det er jo egenerklæring, og lyver man på den så er vel strengt tatt forsikrigen ugyldig om de oppdager det. Det hadde jeg ikke turt, nei.

(Men god grunn til å tegne en på barna mens de er små, som man får videreføre som voksne uten ny helseerklæring dersom den holdes uten å avslutte barneforsikrigna, bare overføres til voksen)

Trodde det var livsforsikring jeg og. Var det du sa først;)

Har ikke veldig kunnskap om forsikringer, men undersøk flere steder og forskjellige type forsikringer. Uansett så vil du ikke bli kastet på gata om du blir ufør. Du har faktisk krav på hjelp fra staten også;) er bare snakk om at man får mer å leve av.
Ja fikk jo livsforsikring som dekker død eller ulykke men ikke uføre

Ja fikk jo livsforsikring som dekker død eller ulykke men ikke uføre

Aha, sånn å forstå :)
Kan være det er andre vilkår i andre selskap og da, så ville absolutt sjekket flere steder uansett, men ville ikke unnlatt å fortelle noe;)

Det er jo egenerklæring, og lyver man på den så er vel strengt tatt forsikrigen ugyldig om de oppdager det. Det hadde jeg ikke turt, nei.

(Men god grunn til å tegne en på barna mens de er små, som man får videreføre som voksne uten ny helseerklæring dersom den holdes uten å avslutte barneforsikrigna, bare overføres til voksen)

Veldig godt poeng der :)
Sjekket prisen på barneforsikring i selskapet mitt, og syns ikke det var dyrt ihvertfall. Var vel 940 i året tror jeg:) Vet ikke hvor mye slikt pleier å koste jeg?

Back
Topp