Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig sant. Det kan nok slå veldig hardt tilbake på deg/dine, så ville absolutt ikke unnlatt å fortelle det.
Ja fikk jo livsforsikring som dekker død eller ulykke men ikke uføreTrodde det var livsforsikring jeg og. Var det du sa først
Har ikke veldig kunnskap om forsikringer, men undersøk flere steder og forskjellige type forsikringer. Uansett så vil du ikke bli kastet på gata om du blir ufør. Du har faktisk krav på hjelp fra staten ogsåer bare snakk om at man får mer å leve av.
Ja fikk jo livsforsikring som dekker død eller ulykke men ikke uføre
Mener termin var mandag eller tirsdag? Hun er ihvertfall noen dager over![]()
Det er jo egenerklæring, og lyver man på den så er vel strengt tatt forsikrigen ugyldig om de oppdager det. Det hadde jeg ikke turt, nei.
(Men god grunn til å tegne en på barna mens de er små, som man får videreføre som voksne uten ny helseerklæring dersom den holdes uten å avslutte barneforsikrigna, bare overføres til voksen)
Jeg er hjemme hver dag, men i morgen er det treffHvem er det her inne som er hjemme på hverdager nå?
Mener på at vi er en del
Jeg er hjemme mandag, tirsdag, torsdag og fredag.
Hvem er det her inne som er hjemme på hverdager nå?
Mener på at vi er en del
Jeg er hjemme mandag, tirsdag, torsdag og fredag.
Kanskje detAha, sånn å forstå![]()
Kan være det er andre vilkår i andre selskap og da, så ville absolutt sjekket flere steder uansett, men ville ikke unnlatt å fortelle noe![]()
Hva hva?Tror lilleblomst er på skjul februar, så hun hadde vel sagt noe hvis det sto noe der.
Hun fra februar som pleier å være her. Om hun har fødtHva hva?
Ikke oppdatert noe på skjult om det neiHun fra februar som pleier å være her. Om hun har født
Ja nå kan ventingen virkelig begynne.Jeg starter i permisjon i morgen. Rar følelse gitt
Ja venting. Er akkurat det d er! Og jeg som er så utålmodigJa nå kan ventingen virkelig begynne.
Du er ikke alene. Kan ikke forstå hvordan tiden skal gå fremover. Kjeder meg halvt ihjelJa venting. Er akkurat det d er! Og jeg som er så utålmodig
Så gøyJeg starter i permisjon i morgen. Rar følelse gitt
Skjønner jeg ! Lang kveld blir det her åOg jeg er så lei av lange kvelder hvor jeg ikke får sove før kl 2