Felles skravle 2015

Jepp.. det jeg tenker også.. men har ikke fått så mye tid til forberedelser.. har liksom ikke så mye overskudd.. menmen.. går vel greit likevel

Hva slags møte er der da? Du har en viktig og eller? Har glemt hva du jobber med:o

Vil nok tro det skal gå bra om det blir pute. Heller det enn at barnet mitt skal slite mange år pga plager. Vet hvordan det er, og er ikke så mye hjelp å få heller, og unner ingen andre disse plagene og smertene.
Da er det bedre å bruke en pute en stund mens de er små:)
Det skjønner jeg.
Når ble det oppdaget hos deg, og kunne de ikke operere?
Vet om de som har blitt operert helt oppe i 10-12 års alderen..

Hva slags møte er der da? Du har en viktig og eller? Har glemt hva du jobber med:o
Er fysio og folkehelsekoordinator.. er et møte med ordfører, rådmann og alle lederne i de ulike sektorene i kommunen.. menmen.. har en time før møtet imorra jeg må prøve å få en liten oversikt..

Det skjønner jeg.
Når ble det oppdaget hos deg, og kunne de ikke operere?
Vet om de som har blitt operert helt oppe i 10-12 års alderen..

Da jeg var 19, men hadde hatt diverse andre plager tidligere:p
De mener jeg ikke er plaget nok til at de opererer og at jeg bare må trene. Hjelper endel med trening, men det hjelper ikke akkurat på vinkelen i hoftene:o hehe
De opererer ikke før det er en vinkel på 50-60 grader om ikke pasienten er veldig plaget fikk jeg beskjed om, og min vinkel er "bare" 30 grader og jeg har ingenting å si ang hvor plaget jeg er. Normalt skal visstnok være 10-15 ifølge de som har undersøkt meg.

Er fysio og folkehelsekoordinator.. er et møte med ordfører, rådmann og alle lederne i de ulike sektorene i kommunen.. menmen.. har en time før møtet imorra jeg må prøve å få en liten oversikt..

Aha:) greit med en oversikt da kanskje;)
Når kl. er møtet da?

Får ikke livsforsikring fordi jeg har ADHD ! Provoserende....

Så mange dårlige grunnlag for ikke å gi det :/ lurer på om jeg får jeg, har jeg ikke tenkt på engang:o

Det er så dårlig, får ringe et annet selskap og la være å opplyse om det da. For jeg har ikke så sterk at det kommer til å gjøre meg ufør.
Det er dumt om du trenger forsikringen en dag å de finner ut at du har unnlatt å fortelle det.

Synes ikke det er grunn nok jeg da. De kan jo vurdere hver enkelt mange forskjellige typer. Ingen merker det på meg

Er vel en like god grunn som mange andre tenker jeg.
Syns det er idiotisk at de også følger bmi på det der. Min svoger fikk ikke livsforsikring pga for høy bmi og han er ikke overvektig. Det kunne han også fått legeerklæring på. Muskler veier mer enn fett...

Back
Topp