Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det greit?Ferdig med dagens jobbinnsats. Hva har dere gjort i dag?
Jepp.. det jeg tenker også.. men har ikke fått så mye tid til forberedelser.. har liksom ikke så mye overskudd.. menmen.. går vel greit likevel
Det skjønner jeg.Vil nok tro det skal gå bra om det blir pute. Heller det enn at barnet mitt skal slite mange år pga plager. Vet hvordan det er, og er ikke så mye hjelp å få heller, og unner ingen andre disse plagene og smertene.
Da er det bedre å bruke en pute en stund mens de er små![]()
Er fysio og folkehelsekoordinator.. er et møte med ordfører, rådmann og alle lederne i de ulike sektorene i kommunen.. menmen.. har en time før møtet imorra jeg må prøve å få en liten oversikt..Hva slags møte er der da? Du har en viktig og eller? Har glemt hva du jobber med![]()
Det skjønner jeg utrolig godt.
Hvordan går det med den lille?
Jeg er hjemme hver dagHvem er det her inne som er hjemme på hverdager nå?
Mener på at vi er en del
Jeg er hjemme mandag, tirsdag, torsdag og fredag.
Jo heldigvis vært rolig i dag. Blir godt å komme hjemGikk det greit?
Vi har vært på badeland idag.)
Det skjønner jeg.
Når ble det oppdaget hos deg, og kunne de ikke operere?
Vet om de som har blitt operert helt oppe i 10-12 års alderen..
Det har jeg hørt mange sier, dessverre så er reglene sånn.Får ikke livsforsikring fordi jeg har ADHD ! Provoserende....
Er fysio og folkehelsekoordinator.. er et møte med ordfører, rådmann og alle lederne i de ulike sektorene i kommunen.. menmen.. har en time før møtet imorra jeg må prøve å få en liten oversikt..
Kl 9..Ahagreit med en oversikt da kanskje
Når kl. er møtet da?
Det er så dårlig, får ringe et annet selskap og la være å opplyse om det da. For jeg har ikke så sterk at det kommer til å gjøre meg ufør.Det har jeg hørt mange sier, dessverre så er reglene sånn.
Får ikke livsforsikring fordi jeg har ADHD ! Provoserende....
Synes ikke det er grunn nok jeg da. De kan jo vurdere hver enkelt mange forskjellige typer. Ingen merker det på megSå mange dårlige grunnlag for ikke å gi det :/ lurer på om jeg får jeg, har jeg ikke tenkt på engang![]()
Kl 9..
Det er dumt om du trenger forsikringen en dag å de finner ut at du har unnlatt å fortelle det.Det er så dårlig, får ringe et annet selskap og la være å opplyse om det da. For jeg har ikke så sterk at det kommer til å gjøre meg ufør.
Ja, må nesten forberede meg litt..! Legger meg nå og håper jeg får sove etterhvert..Ikke så ille det da, men du begynner 8 da eller? Litt tidlig..hehe
Synes ikke det er grunn nok jeg da. De kan jo vurdere hver enkelt mange forskjellige typer. Ingen merker det på meg