Felles skravle 2015

:-D ja, vi er ganske flinke til å utsette.. men fredag var du flink da!

Syns jo jeg var litt flink da:) og i går skrubba jeg dusjkabinettet mens mannen fiksa ved og i dag har jeg tatt bilen:D så det kommer seg:p

Du har gjort da? :)

HD gjør kun at man ikke kan begynne like tidlig som man kanskje kunne ønske siden babyen ikke får gå uten puten.
Vi oppdaget atopisk eksem like før vi var ferdig med puten og jaktet på steder for babysvømming.
Atopisk eksem og klorvann hører ikke sammen :(

Har ingen erfaring med atopisk eksem, men blir det verre da eller? :(
Er vel greit å ikke melde på noe babysvømming før jeg vet om vi må ha pute kanskje:/

Hvem er det her inne som er hjemme på hverdager nå?
Mener på at vi er en del

Jeg er hjemme mandag, tirsdag, torsdag og fredag.

Syns jo jeg var litt flink da:) og i går skrubba jeg dusjkabinettet mens mannen fiksa ved og i dag har jeg tatt bilen:D så det kommer seg:p

Du har gjort da? :)
Ja, det er jo superbra! Vi har sitti med disse tegningene og søknaden hele helga.. fikk endelig skrevet alt ut nå i kveld, så imorra skal jeg prøve å få tatt en runde til naboene med nabovarsler :-) helt utslitt nå og spent på morgendagen etter så mye sitting, men det går vel.. er bare 3-4 t før jeg er ferdig på jobb for denne gang...

Er vel greit å ikke melde på noe babysvømming før jeg vet om vi må ha pute kanskje:/
Her er det iaf bindende påmelding og avbestillingsgebyr, så tenker det er best å vente til barnet er født før påmelding...

Når og om en baby får atopisk eksem varierer fra baby til baby.
Du merker det ved at babyen har en ekstremt tørr hud.

Har dere HD i familie så sier du i fra når du er på barsel og så tar de første sjekk der allerede.
Noen får pute allerede da, andre hvor det er en misstanke om HD får innkalling til UL ikke så lenge etterpå.

Ja, det er jo superbra! Vi har sitti med disse tegningene og søknaden hele helga.. fikk endelig skrevet alt ut nå i kveld, så imorra skal jeg prøve å få tatt en runde til naboene med nabovarsler :-) helt utslitt nå og spent på morgendagen etter så mye sitting, men det går vel.. er bare 3-4 t før jeg er ferdig på jobb for denne gang...

fått gjort litt da ja:) har dere mange naboer å levere til eller?
Skal du sykemeldes 100%?

fått gjort litt da ja:) har dere mange naboer å levere til eller?
Skal du sykemeldes 100%?
8 husstander.. en må sendes rekomandert.. men 2 eiere på nesten alle hus.. så må jo få underskrift av begge.

Er sykemeldt 100% fra mandag.. men må nesten på et møte imorra..

Når og om en baby får atopisk eksem varierer fra baby til baby.
Du merker det ved at babyen har en ekstremt tørr hud.

Har dere HD i familie så sier du i fra når du er på barsel og så tar de første sjekk der allerede.
Noen får pute allerede da, andre hvor det er en misstanke om HD får innkalling til UL ikke så lenge etterpå.

Tenker det er større sjans for psoriasis enn atopisk hos min, siden det går i familien. Jeg fikk selv påvist dette som ganske liten.
Står også på helsekortet mitt ang HD, så de skal sjekke det. Min bror lå i pute og jeg skulle ha gjort det...:/

8 husstander.. en må sendes rekomandert.. men 2 eiere på nesten alle hus.. så må jo få underskrift av begge.

Er sykemeldt 100% fra mandag.. men må nesten på et møte imorra..

Ok. Er jo ikke såå mange da:)

Møte skal vel gå greit så lenge det er siste dag;)

Tenker det er større sjans for psoriasis enn atopisk hos min, siden det går i familien. Jeg fikk selv påvist dette som ganske liten.
Står også på helsekortet mitt ang HD, så de skal sjekke det. Min bror lå i pute og jeg skulle ha gjort det...:/

Syns egentlig ikke denne puten var så ille.
Syns det var veldig trist først men etter en kort stund var den nå bare det.
Ble en liten ekstra ting under bleieskift, med det var bare en vane.
Tenkte egentlig ikke så veldig mye over det.

Ok. Er jo ikke såå mange da:)

Møte skal vel gå greit så lenge det er siste dag;)
Jepp.. det jeg tenker også.. men har ikke fått så mye tid til forberedelser.. har liksom ikke så mye overskudd.. menmen.. går vel greit likevel

Syns egentlig ikke denne puten var så ille.
Syns det var veldig trist først men etter en kort stund var den nå bare det.
Ble en liten ekstra ting under bleieskift, med det var bare en vane.
Tenkte egentlig ikke så veldig mye over det.

Vil nok tro det skal gå bra om det blir pute. Heller det enn at barnet mitt skal slite mange år pga plager. Vet hvordan det er, og er ikke så mye hjelp å få heller, og unner ingen andre disse plagene og smertene.
Da er det bedre å bruke en pute en stund mens de er små:)

Back
Topp