Felles skravle 2015

Jeg skal på babysvømming :)
Jeg håper virkelig vi får gjort det denne gang.
Var med gutten og det var fantastisk.
Fikk ikke gått med frøkna på grunn av hofteleddsdysplasi og atopisk eksem

Litt annet må man jo finne på innimellom og;) har ihvertfall fått ren bil i helga da:D og vært på date med kjæresten♡
Jepp! Enig med deg :-) prøver å legge bort telefonen når jeg er med kjæresten eller andre, og heller skravle når jeg kjeder meg og ikke orker noe annet :-)

Det blir fulltegnet før ungene som skal gå på det er født, sånn ca. Veldig dumt, det er marked for minst to kurs til i året, tenker jeg!
Så kjipt..! Må sjekkes opp...

Ja ikke sant :) kommer vel Over 3000 hvis jeg fortsetter sånn :P

Ikke umulig det;)
Men det er greit med en pause innimellom og da. Følte at det ble litt mye forrige uke egentlig. Trenger egentlig ikke kommer meg over 1500 heller, men blir jo litt avhengig av denne skravlinga når man går hjemme:p

Og du ligger tros alt på 2 plass likevel. Du er sikkert over 1500 i morgen du.

Skal ikke se bort fra det, selv om jeg ikke har noe behov for det. Blir vel litt rengjøring i morgen og vel:)

Jeg håper virkelig vi får gjort det denne gang.
Var med gutten og det var fantastisk.
Fikk ikke gått med frøkna på grunn av hofteleddsdysplasi og atopisk eksem

Håper jeg slipper unna den HD'en på min, selv om sjansen er der. Jeg vil absolutt på babysvømming♡♡♡

Rengjøring eller skravling om rengjøring?? :-P neida! Den var kanskje litt frekk...!!! ;-)

Pleier vel å bli mest skravling om det gjør det ikke? :p hehe
PRØVE da;)

Håper jeg slipper unna den HD'en på min, selv om sjansen er der. Jeg vil absolutt på babysvømming♡♡♡
HD gjør kun at man ikke kan begynne like tidlig som man kanskje kunne ønske siden babyen ikke får gå uten puten.
Vi oppdaget atopisk eksem like før vi var ferdig med puten og jaktet på steder for babysvømming.
Atopisk eksem og klorvann hører ikke sammen :(

Back
Topp