Ja Det trur jeg hun erOg du ligger tros alt på 2 plass likevel. Du er sikkert over 1500 i morgen du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Det trur jeg hun erOg du ligger tros alt på 2 plass likevel. Du er sikkert over 1500 i morgen du.
Neida.. klarer det nok denne måneden..Tror ikke du skal ha problemer med det denne gang.
Er mye igjen av måneden, og du ligger godt an
Jeg håper virkelig vi får gjort det denne gang.Jeg skal på babysvømming![]()
Jeg tenker det er lurtJeg håper virkelig vi får gjort det denne gang.
Var med gutten og det var fantastisk.
Fikk ikke gått med frøkna på grunn av hofteleddsdysplasi og atopisk eksem
Jepp! Enig med degLitt annet må man jo finne på innimellom oghar ihvertfall fått ren bil i helga da
og vært på date med kjæresten♡
Så kjipt..! Må sjekkes opp...Det blir fulltegnet før ungene som skal gå på det er født, sånn ca. Veldig dumt, det er marked for minst to kurs til i året, tenker jeg!
Ja ikke santkommer vel Over 3000 hvis jeg fortsetter sånn
![]()
Å det er helt for j***Jeg har kvise i øret !!! :O auu
Helt enigSå lenge jeg klarer 1500 så er det ikke nøye hvilken plass jeg ligger på![]()
Ja veldig greit med pauseIkke umulig det
Men det er greit med en pause innimellom og da. Følte at det ble litt mye forrige uke egentlig. Trenger egentlig ikke kommer meg over 1500 heller, men blir jo litt avhengig av denne skravlinga når man går hjemme![]()
Og du ligger tros alt på 2 plass likevel. Du er sikkert over 1500 i morgen du.
Kjente bare jeg hadde vondt så ba mannen sjekke det opp. Drit vondtÅ det er helt for j***
Hat det noen ganger og det har irritert vettet av meg
Rengjøring eller skravling om rengjøring??Skal ikke se bort fra det, selv om jeg ikke har noe behov for det. Blir vel litt rengjøring i morgen og vel![]()
Håper du får den!Ingenting er viktig bare JEG får vuggen!!!!!!!!
Jeg håper virkelig vi får gjort det denne gang.
Var med gutten og det var fantastisk.
Fikk ikke gått med frøkna på grunn av hofteleddsdysplasi og atopisk eksem
Ja jeg åHåper du får den!![]()
Rengjøring eller skravling om rengjøring??neida! Den var kanskje litt frekk...!!! ;-)
:-D ja, vi er ganske flinke til å utsette.. men fredag var du flink da!Pleier vel å bli mest skravling om det gjør det ikke?hehe
PRØVE da![]()
HD gjør kun at man ikke kan begynne like tidlig som man kanskje kunne ønske siden babyen ikke får gå uten puten.Håper jeg slipper unna den HD'en på min, selv om sjansen er der. Jeg vil absolutt på babysvømming♡♡♡