Felles skravle 2015

Off.. husarbeid.. klarer ikke vaske, men skal prøve å støvsuge!
ser dem.. Må bare i dag jeg da... Første innrykk av famlie kommer i dag. :P

Hahaha:D
Ikke noe utålmodighet her, men har ikke termin før i juli da så satser på å gå noen mnd til;)

Når er termin?
hehe ja da håper jeg du får gått gravid endel månnder til !! ;) er 38 uker idag :p har termin når kongen har bursdag ;) jeg begynner jo og bli litt utolmodig jeg også , grunnet endel maserier , vonde kynnere! så h*n kan godt komme snart for min del også ;) var litt morsomt at mannen også begynner og bli litt utolmodig da .. hehe beviser at han også gleder seg :D hehe

Det høres jo rimelig ut det! Bekkenløsning med gangvasker.. tja.. spørs jo litt på legen.. får sikkert henvisning om du forteller hva du skal ha den til..

Vet jo ikke hva de legger i gangvansker men.. hehe. Jeg har jo slitt med slike plager i mange mange år, så måtte vel bli gravid for at jeg faktisk skal få noen type henvisning ifht det:p blir vel å høre med jordmor om det. Legen min er vanskelig:p

er det noen som kan se signaturen min ? den ene kommer på siden her hos meg, og er ikke sånn som den skulle ha vært, hadde liksom tenkt å ha de under hverandre da !

Sitter på app, så ser ingen signaturer

Vet jo ikke hva de legger i gangvansker men.. hehe. Jeg har jo slitt med slike plager i mange mange år, så måtte vel bli gravid for at jeg faktisk skal få noen type henvisning ifht det:p blir vel å høre med jordmor om det. Legen min er vanskelig:p
Er vel bare legen som kan skrive henvisning...

Nå er det ikke lenge til jeg har pause og kan skravle litt damer :)
Blir koselig! Har rukket å rydde kjøkkenet og satt på oppvaskmaskinen jeg.. og ta jern før lunsj :-) så er det bare å manne seg opp til støvsuging etterpå :-P

Back
Topp