Peppercat
Gift med forumet
Steike. Hvor lenge har du vært medlem??Nå mangler jeg bare 100 innlegg, så har jeg nådd 20 000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Steike. Hvor lenge har du vært medlem??Nå mangler jeg bare 100 innlegg, så har jeg nådd 20 000![]()
ser dem.. Må bare i dag jeg da... Første innrykk av famlie kommer i dag.Off.. husarbeid.. klarer ikke vaske, men skal prøve å støvsuge!
hvordan kan jeg endre på det ?
hehe ja da håper jeg du får gått gravid endel månnder til !!Hahaha
Ikke noe utålmodighet her, men har ikke termin før i juli da så satser på å gå noen mnd til
Når er termin?
Siden 2005, men forsvant ut igjen etter ett eller to innlegg, kom inn igjen i slutten av mars 2014.Steike. Hvor lenge har du vært medlem??
Det høres jo rimelig ut det! Bekkenløsning med gangvasker.. tja.. spørs jo litt på legen.. får sikkert henvisning om du forteller hva du skal ha den til..
ja er på pc, får prøve meg fram jaDer hvor du setter opp signatur, så får du prøve deg litt frem? Må på pc da
er det noen som kan se signaturen min ? den ene kommer på siden her hos meg, og er ikke sånn som den skulle ha vært, hadde liksom tenkt å ha de under hverandre da !
hehe må nok innrømme at jeg selv også er en smule utålmodigIkke utålmodig mann, men veldig utålmodig meg.
Så bra ^^ blir godt å få snakka litt med deg ^^Nå er det ikke lenge til jeg har pause og kan skravle litt damer![]()
fikk ordna det ^^ sånn halveis i vertfallSitter på app, så ser ingen signaturer
DU må midtstille dener det noen som kan se signaturen min ? den ene kommer på siden her hos meg, og er ikke sånn som den skulle ha vært, hadde liksom tenkt å ha de under hverandre da !
Skjønner! Blir koselig det da! Må ha reint hus til man får gjester!ser dem.. Må bare i dag jeg da... Første innrykk av famlie kommer i dag.![]()
hvordan får jeg den på midten da ?DU må midtstille den![]()
Er vel bare legen som kan skrive henvisning...Vet jo ikke hva de legger i gangvansker men.. hehe. Jeg har jo slitt med slike plager i mange mange år, så måtte vel bli gravid for at jeg faktisk skal få noen type henvisning ifht detblir vel å høre med jordmor om det. Legen min er vanskelig
![]()
du må bruke nettleseren til det..hvordan får jeg den på midten da ?![]()
Blir koselig! Har rukket å rydde kjøkkenet og satt på oppvaskmaskinen jeg.. og ta jern før lunsjNå er det ikke lenge til jeg har pause og kan skravle litt damer![]()
Skravler mye du daSiden 2005, men forsvant ut igjen etter ett eller to innlegg, kom inn igjen i slutten av mars 2014.