Mallejenta
Glad i forumet
Ja pleier alltid å kunne sove så lenge jeg vil uten å måtte gå på do men i går og i dag har måtte vært oppe kl 6 for å gå på doDu har en rekke graviditetstegn da! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja pleier alltid å kunne sove så lenge jeg vil uten å måtte gå på do men i går og i dag har måtte vært oppe kl 6 for å gå på doDu har en rekke graviditetstegn da! :-D
Nei, det er jo santHjelper ikke på diskofesten i magen![]()
HahahaSover veldig godt. Hadde en blære som ikke var enig da men
Ååh.. er så spent på de prøvesvarene på dine vegne!Ja pleier alltid å kunne sove så lenge jeg vil uten å måtte gå på do men i går og i dag har måtte vært oppe kl 6 for å gå på do
Hahahasynes kanskje at du har en del symptomer altså. Håper du får svar på de prøvene snart
![]()
Ååh.. er så spent på de prøvesvarene på dine vegne!
God morgwn
Skjønner ikke hvor innleggene mine ble av i går,jeg skravlet ikke så lite i går kveld vel..
Hehe, skal ikke være lettSåppass.. gubben her har jo fleksibel arb.tid så kan trekke ut om jeg ikke maser.. og har akkurat rukket morgenflyet (og misset det) noen ganger..menmen
Tror jeg leste igjennom 2-3 sider med mirell i morrest som var skrevet i går kveldVar vel heller andre her som skravler veldig mye![]()
Hehehehe. Han er veldig glad i å danse på blæra mi bla.Nei, det er jo sant![]()
Kjenner til den ja.. igår kveld var jeg vel 5-6 ganger på do.. jeg har rgentlig skikkelig partyblære til vanlig og har også hatt det selv nå som gravid.. men når han sparker.. og ofte kynnerne kommer samtidig.. da...Hehehehe. Han er veldig glad i å danse på blæra mi bla.
Ja sovet veldig godt. Blæra var ikke helt enig med at vi kunne sove litt i dag. Du da?
Det håper jeg oxoHuff da. Håper det er en god grunn for at den ikke er enig
Får vel prøve å gjøre litt her o dag og vel...hehe
Skal på trening kl 1800. Også er det trenermøte kl 2100, så håper jeg får noen til å hjelpe meg fremover med småtrolla![]()
Tror jeg leste igjennom 2-3 sider med mirell i morrest som var skrevet i går kveldskjønner nå hvordan hun får disse høye tallene og har ingen intensjon om å følge!
Det håper jeg oxoskal snart dra pp jobb jeg nå så blir stille fra denne kanten en stund. Kose deg masse så får vi håpe det er noen som hjelper deg
![]()
Må jobbe litt daDårlig gjort at du stikker på jobb, men kanskje jeg får gjort noe her dahehe
Lykke til
Håper det jeg og. Føler meg fyllesjuk i dag![]()
Ha en fin dag på jobb, så prates vi kanskje i pauseneDet håper jeg oxoskal snart dra pp jobb jeg nå så blir stille fra denne kanten en stund. Kose deg masse så får vi håpe det er noen som hjelper deg
![]()
Nope! 1500 er nokHehe. Nei hun påstår at hun vil vi skal ta henne igjen, men jeg kommer nok ikke til å jobbe hardt for det![]()
Husk meg da.. men tenkte jeg skulle slenge noe av det stoffet i vaskemaskinen idag.. så det er klart når jeg skal begynne å syDårlig gjort at du stikker på jobb, men kanskje jeg får gjort noe her dahehe
Lykke til
Håper det jeg og. Føler meg fyllesjuk i dag![]()
Må jobbe litt daogså får du gjort noe... Fyllesyk?