Felles skravle 2015

Sover veldig godt. Hadde en blære som ikke var enig da men
Hahaha :-) synes kanskje at du har en del symptomer altså. Håper du får svar på de prøvene snart :-)

Ja pleier alltid å kunne sove så lenge jeg vil uten å måtte gå på do men i går og i dag har måtte vært oppe kl 6 for å gå på do
Ååh.. er så spent på de prøvesvarene på dine vegne!

God morgwn
Skjønner ikke hvor innleggene mine ble av i går,jeg skravlet ikke så lite i går kveld vel..

Var vel heller andre her som skravler veldig mye:o

Såppass.. gubben her har jo fleksibel arb.tid så kan trekke ut om jeg ikke maser.. og har akkurat rukket morgenflyet (og misset det) noen ganger.. :-P menmen
Hehe, skal ikke være lett:p

Var vel heller andre her som skravler veldig mye:o
Tror jeg leste igjennom 2-3 sider med mirell i morrest som var skrevet i går kveld :-P skjønner nå hvordan hun får disse høye tallene og har ingen intensjon om å følge!

Hehehehe. Han er veldig glad i å danse på blæra mi bla.
Kjenner til den ja.. igår kveld var jeg vel 5-6 ganger på do.. jeg har rgentlig skikkelig partyblære til vanlig og har også hatt det selv nå som gravid.. men når han sparker.. og ofte kynnerne kommer samtidig.. da...

Ja sovet veldig godt. Blæra var ikke helt enig med at vi kunne sove litt i dag. Du da?

Huff da. Håper det er en god grunn for at den ikke er enig;)
Får vel prøve å gjøre litt her o dag og vel...hehe
Skal på trening kl 1800. Også er det trenermøte kl 2100, så håper jeg får noen til å hjelpe meg fremover med småtrolla:)

Føler meg fyllesjuk:p

Huff da. Håper det er en god grunn for at den ikke er enig;)
Får vel prøve å gjøre litt her o dag og vel...hehe
Skal på trening kl 1800. Også er det trenermøte kl 2100, så håper jeg får noen til å hjelpe meg fremover med småtrolla:)
Det håper jeg oxo :) skal snart dra pp jobb jeg nå så blir stille fra denne kanten en stund. Kose deg masse så får vi håpe det er noen som hjelper deg :)

Tror jeg leste igjennom 2-3 sider med mirell i morrest som var skrevet i går kveld :-P skjønner nå hvordan hun får disse høye tallene og har ingen intensjon om å følge!

Hehe. Nei hun påstår at hun vil vi skal ta henne igjen, men jeg kommer nok ikke til å jobbe hardt for det;)

Det håper jeg oxo :) skal snart dra pp jobb jeg nå så blir stille fra denne kanten en stund. Kose deg masse så får vi håpe det er noen som hjelper deg :)

Dårlig gjort at du stikker på jobb, men kanskje jeg får gjort noe her da;) hehe
Lykke til:)

Håper det jeg og. Føler meg fyllesjuk i dag:o

Ha en fin dag på jobb, så prates vi kanskje i pausene :-)

Dårlig gjort at du stikker på jobb, men kanskje jeg får gjort noe her da;) hehe
Lykke til:)

Håper det jeg og. Føler meg fyllesjuk i dag:o
Husk meg da.. men tenkte jeg skulle slenge noe av det stoffet i vaskemaskinen idag.. så det er klart når jeg skal begynne å sy :-)

Jeg prøver meg på sengen igjen, jeg. Ble akutt stuptrøtt, så satser på at jeg klarer å få til en time under dynen.

Back
Topp