Felles skravle 2015

Work work work :p

Hva med deg?:)

Ikkje så mykje faktisk :) Skal kjøra ungane på skulen og i bhg, så skal eg heim og sova litt før det blir lunch hjå ei vennine :)
Hente ungane også skal eg it og eta middag med jobben i kveld :)

God morgen! Da var det ikke vits i å prøve å sove lenger. På tide å stå opp og vaske litt klær. Og ligge på sofaen og slappe av :)

God morgen! Da var det ikke vits i å prøve å sove lenger. På tide å stå opp og vaske litt klær. Og ligge på sofaen og slappe av :)

Jeg hadde lyst til å legge meg igjen når jeg hadde fått far og sønn ut av huset, men like før de dro sto lillesøster opp, så her er det morgen. Vi sitter unde rpledd med hhv ipad og pc nå, men snart skal vi lage frokost. Og så er det en ny hjemmedag. I natt kastet hun ikke opp. Må se det litt an med avføringen, den var ganske løs, men så lenge det ike er sånn superhyppig, så er det ikke diare da. Da satser vi på bhg for henne i morgen, og jobb for meg.

I dag er det mest mulig pledd og smertestillende piller. CD 1 er ikke noe behagelig.

Men vi må vel ut og måke snø igjen, også skal guttungen hentes, fores, og følges på fotballtrening.

God morgen alle sammen:D
Våknet opp til en smågrinete samboer i dag:o ser for meg at det jeg jeg som kommer til å ta for meg morgenvaktene med mini når den tid kommer ja...hehe
Dere skal i dag da?:)

Jeg hadde lyst til å legge meg igjen når jeg hadde fått far og sønn ut av huset, men like før de dro sto lillesøster opp, så her er det morgen. Vi sitter unde rpledd med hhv ipad og pc nå, men snart skal vi lage frokost. Og så er det en ny hjemmedag. I natt kastet hun ikke opp. Må se det litt an med avføringen, den var ganske løs, men så lenge det ike er sånn superhyppig, så er det ikke diare da. Da satser vi på bhg for henne i morgen, og jobb for meg.

I dag er det mest mulig pledd og smertestillende piller. CD 1 er ikke noe behagelig.

Men vi må vel ut og måke snø igjen, også skal guttungen hentes, fores, og følges på fotballtrening.

Så bra hun ikke har kastet opp da:)

Håper dagen dere blir greit til tross for smerter.

God morgen alle sammen!!
:)
Opp og hopp med smil osv.
Ikke pokker. :p jeg er trøtt!

Jeg også. Jeg ville helst bare ta pillene mine, ordne det som skulle for å gå guttungen ut av huset, og krabbe under dyna mi igjen. Men men, jeg fikk oss under pledd i stedet.

Har ingen fra før, så jeg synes det er vanskelig med navn.. Har jo mine favoritter: Vårin og Olivie, men samboer liker dem ikke.. Så vi har kommet fram til
Ada Emelie nå, men får se hva som blir natulig når hun blir født.
Ada emilie var en fin kombinasjon (som jeg ikke har hørt før) :-)

God morgen alle sammen:D
Våknet opp til en smågrinete samboer i dag:o ser for meg at det jeg jeg som kommer til å ta for meg morgenvaktene med mini når den tid kommer ja...hehe
Dere skal i dag da?:)
Hehe.. bare fordi han måtte stå opp tidlig?

God morgen alle sammen!!
:-)
Opp og hopp med smil osv.
Ikke pokker. :-P jeg er trøtt!

Da må du slutte å sitte til langt på natt med den skravlinga di:p haha

Jeg også. Jeg ville helst bare ta pillene mine, ordne det som skulle for å gå guttungen ut av huset, og krabbe under dyna mi igjen. Men men, jeg fikk oss under pledd i stedet.
Eg har fått vesla ut av senga og opp i sofaen. Nå gjenstår mannen

Hehe.. bare fordi han måtte stå opp tidlig?

Han pleier å være morgengretten ja, men jeg har ikke merket så mye til det siden jeg har stått opp etter ham. Men var litt min skyld nå da, siden jeg hadde glemt å ta opp brød til matpakke etter å ha spist opp i går:p

Også var han grinete fordi jeg hadde plassert hyllene i kjelleren feil...:p haha

Back
Topp