Peppercat
Gift med forumet
Sov godtSå sant, så sant. Men nå må jeg nok takke og bukke for meg. Trenger å hente litt energi. Skravles i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godtSå sant, så sant. Men nå må jeg nok takke og bukke for meg. Trenger å hente litt energi. Skravles i morgen![]()
God nattGod natt allesnakkes i morgen
![]()
Høres ut som meg det. Tenker " best" når jeg skal sove. Nå funderer jeg på navn, så har noen timer der
Står mellom Kiera og Phoebe. Har en Tristan og en Phillipa fra førOm du ligger og tenker på navn kan det ta noen timer av nattesøvnen jaHar du noen favoritter så langt da?
Om du ligger og tenker på navn kan det ta noen timer av nattesøvnen jaHar du noen favoritter så langt da?
Høres ut som meg det. Tenker " best" når jeg skal sove. Nå funderer jeg på navn, så har noen timer der
Og jeg er sånn som må ha navnet klart, blir stresset hvis ikke. Og jeg klarer ikke å bestemme meg. Ungene skulle få bestemme, men de var jo verre enn meg. Byttet navn tre ganger på en dag.Ånei, tenke på navn midt på natta :O det blir jeg gal av. Lager lange lister som leser opp til kjæresten neste dag,og blir forkastet på 1-2-3blir så ekstra dullete navn på natta når eg er i det romantiske hjørnet
![]()
Står mellom Kiera og Phoebe. Har en Tristan og en Phillipa fra før
Jepp, sånn ser jeg det og. Liker Kiera best, men så er det noe med Phoebe også er det gøy med to jenter som har phBegge navnene var veldig fine da. Likte veldig godt Kiera da dette var litt mer unikt, men ser for meg en søt liten phoebe også![]()
Ånei, tenke på navn midt på natta :O det blir jeg gal av. Lager lange lister som leser opp til kjæresten neste dag,og blir forkastet på 1-2-3blir så ekstra dullete navn på natta når eg er i det romantiske hjørnet
![]()
Jepp, sånn ser jeg det og. Liker Kiera best, men så er det noe med Phoebe også er det gøy med to jenter som har ph
Med de to andre var navnet så bestemt fra begynnelsen, så jeg er ikke vant til dette.Det er sant da. Du får se hva hun set ut som når hun kommer ut da, hva som føles naturlig![]()
Med de to andre var navnet så bestemt fra begynnelsen, så jeg er ikke vant til dette.
Kjedelig når du ikke får favoritten. Jeg måtte bruke litt tid på min kjære når vi bestemte oss for Tristan.Har ingen fra før, så jeg synes det er vanskelig med navn.. Har jo mine favoritter: Vårin og Olivie, men samboer liker dem ikke.. Så vi har kommet fram til
Ada Emelie nå, men får se hva som blir natulig når hun blir født.
Kjedelig når du ikke får favoritten. Jeg måtte bruke litt tid på min kjære når vi bestemte oss for Tristan.
De passer veldig godt sammen.Tristan stod på guttelista her også, men samboer vil ha Fredrik etter faren. Jeg vil ikke ha dette alene da jeg ikke har gode assosiasjoner med navnet, så måtte finne et fint og "moderne" navn å ha sammen med Fredrik. Så om det blir gutt neste gang blir det Ask Fredrik (og da passer det med Ada Emelie)![]()
Jeg får prøve å sove litt. Natt og takk for praten.
Og jeg er sånn som må ha navnet klart, blir stresset hvis ikke. Og jeg klarer ikke å bestemme meg. Ungene skulle få bestemme, men de var jo verre enn meg. Byttet navn tre ganger på en dag.