takk... begynner å bli litt nervøs herDet skal du få lov til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk... begynner å bli litt nervøs herDet skal du få lov til![]()
Kanskje han skal gjøre de klar for sengenNå tok han med seg "tannlekene" sine på badet...![]()

Kommer til å dure godt i den senga gettKanskje han skal gjøre de klar for sengen![]()
Kanskje han skal gjøre de klar for sengen![]()

For et syn det hadde vært
Da flytter jeg ut... hvis jeg finner de to tingene i senga!!
![]()
Hahahaha trur du han velger tannpleie i stedenfor deg
Da flytter jeg ut... hvis jeg finner de to tingene i senga!!
![]()
Du aner ikke....For et syn det hadde vært
Oppdater om hvordan det går da?*lister meg inn i senga med telefonen min*
Blir nervøs jeg nå... taste litt fra appen i stedet![]()
Sånn det ser ut nå... ja det tror jeg faktiskHahahaha trur du han velger tannpleie i stedenfor deg![]()
hahaha will do... snart tilbake i manesjenOppdater om hvordan det går da?
Skal lufte hunder så legge meg jeg oxohahaha will do... snart tilbake i manesjenskal bare "legge" meg
![]()
Ja kvelden er jo ung enda :-dSånn. Da har jeg pussa tennene (på den normale måten) å krøpet under dyna. Det beste er at gubben nå ble oppgitt fordi jeg skulle gå å legge megJeg mener hallo!! Klokka er jo tross alt bare halv 1
![]()
Har lagt meg for lenge siden. Men sove er jeg nok et stykke i fra.
Hehe. Det er sant. Bare så synd at morningen og vekkerklokka våkner så tidligJa kvelden er jo ung enda :-d
Høres ut som meg det. Tenker " best" når jeg skal sove. Nå funderer jeg på navn, så har noen timer derSamme her.. Blir alltid liggende 1 time eller 2 og tenke/overanalysere ting som har skjedd i hverdagen
Og minstemor er alltid mest aktiv når jeg skal sove, litt ømme ribbein hjelper ikke på nattesøvnen![]()
Her får de komme seg avgårde selv, så jeg får sove. Må jo lade opp før våken netten begynner.Hehe. Det er sant. Bare så synd at morningen og vekkerklokka våkner så tidligmå få mann og barn avgårde i morgen så jeg får støvsuget og vasker litt før islendingene kommer
![]()
Så sant, så sant. Men nå må jeg nok takke og bukke for meg. Trenger å hente litt energi. Skravles i morgenHer får de komme seg avgårde selv, så jeg får sove. Må jo lade opp før våken netten begynner.