Peppercat
Gift med forumet
God natt :-DNei, nå er det endelig natta her! Sov godt damer! Ses i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt :-DNei, nå er det endelig natta her! Sov godt damer! Ses i morgen![]()
er så ille koselig her innekunne ikke hvert mer enig![]()
det er det vettu! blir aldri lei...er så ille koselig her inne![]()
Det er santdet er det vettu! blir aldri lei...
Litt skummelt å.. For en får jo ikke gjort det man eeeeeeeeeegentlig burde bestandig![]()
Bare jeg som ikke sover om natten???lurer litt på om jeg skal ta med meg phonen å legge meg i senga jeg også![]()
jeg å må det trur jeg... samboeren kan ikke legge seg uten meglurer litt på om jeg skal ta med meg phonen å legge meg i senga jeg også![]()
hmm ja det var det daDet er santSatse på at det blir bedre etter hvert
Neida.. er innom hvertfall ett par ganger i løpet av nattaBare jeg som ikke sover om natten???
Er jo lov å håpehmm ja det var det da![]()
Han min kommer til å sitte oppe hele natta å drive tannpleiejeg å må det trur jeg... samboeren kan ikke legge seg uten meg

Trur han oxo begynner å bli gal....OMG nå blir jeg GAL!!!!!!!!!!! Nå er han tilbake på tannbørsten!
Mannen kommer jo ikke til å ha tannkjøtt igjen!!
Greit at reine tenner er bra, men tror det er skadelig å pusse og ehhhh blåse for myeOMG nå blir jeg GAL!!!!!!!!!!! Nå er han tilbake på tannbørsten!
Mannen kommer jo ikke til å ha tannkjøtt igjen!!
tar det i morgen mens han er på jobb![]()
Sånn er min og.jeg å må det trur jeg... samboeren kan ikke legge seg uten meg
Hvis jeg våkner opp i natt av den summelyden!Trur han oxo begynner å bli gal....
Noen ganger så lurer jeg på det sammeSkumma nedover tråden her og tenkte at det var et barn du snakka om![]()
Det skal du få lov tilHvis jeg våkner opp i natt av den summelyden!
Da ringer jeg helt seriøst de mennene i hvite frakker!