Mallejenta
Glad i forumet
noooo, hva skal jeg gjøre i morra daMen i morgen kveld er jeg ikke hjemme![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noooo, hva skal jeg gjøre i morra daMen i morgen kveld er jeg ikke hjemme![]()
![]()
blir rene og fine tenner da i hvertfallNÅ ER'N IGANG MED AIRFLOSSERN IGJEN!!!!!!!!!!!
![]()

ja tydeligvis.. Nå skal han ha meg til å prøve en annen tannbørste som han har vinni på jobben...![]()
Gi meg styrke!!blir rene og fine tenner da i hvertfall![]()

Da kan du slenge inn min samboer og!Jadda!! Noen ganger lurer jeg på om jeg skal putte ham i glassbur å ta penger for at folk kan komme å se på ham![]()
Skal foreslå det for ham! Tor han er blitt avhengig!!Tannbørstereklame eller??? Haha
HahahaDe nye flytebøyene![]()
Det er en deal... Vi deler inntekten 50/50Da kan du slenge inn min samboer og!![]()
Takk! du er en engel!!*Sender masse styrke*![]()

Det er en deal... Vi deler inntekten 50/50

ooooohhh!!!! Sveler!! det er greit,.. da kan jeg ligge der en stundHahaha
Skal be mannen til svigerinna mi slenge over noen sveler innimellom når han er på jobb![]()
Sikkert noen andre som titter innom ognoooo, hva skal jeg gjøre i morra da![]()
Skulle ikke du ha fri fra bv?Snakkes vi i morgen da?
Håper du får sove noen timer![]()
Bare hyggelig...Takk! du er en engel!!![]()
hahahaha blir koselig for de det da!
hu der fri fra BV.. det er vel like sannsynlig som at jeg tar friSkulle ikke du ha fri fra bv?![]()
Er nok her hele kvelden i morra oxoSikkert noen andre som titter innom ogjeg er vel hjemme rundt 22 da. Skal på instruktørmøte etter trening. Må få noen til å hjelpe meg fremover
Sant nok, ingen av dere som har skjnt hva fri betyr..hu der fri fra BV.. det er vel like sannsynlig som at jeg tar fri![]()