Felles skravle 2015

Oppdatering kl 21:29

1. Mirell 704
2. m&m mini 647
3. Hope91 611
4. lizzed 478
5. Kengu 447
7. Lilleblomst_15 402
9. Mallejenta 384
11. Musemor med to små og en i magen 294
15. Lanterne 219
18. Sara 205
19. trinebeth 198
23. EJ 161
24. Babylito 137

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 23 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Takk for oppdateringen.

Ja ekstremt det der.. Men dere er jo mer interessert da :)
Det er sant. Ihvertfall når det kommer til sånne babyting:) hihi

Mannen trodde endelig på meg at konkurransen her ikke er rigga da:p hehe

Hørte om det så vidt på radioen før i dag.
Tar det med en klype salt for å være helt ærlig.
De skolene som ble nevnt er typiske "sosse-skoler" hvor barn med foreldre med mange penger går.
Tror det er langt i fra et vanlig fenomen.

Syns egentlig det er litt teit av foreldrene som ikke lærer barna penge-vett.
Hvordan er det meningen at de skal klare seg når de flytter for seg selv?
Mange av dd barna betaler de faktisk selv,..

Nå betaler jeg hverken for laptop, mobil eller iPad, det får jeg dekt av jobben.
Kunne sikkert byttet oftere, men ser ikke vitsen.

Er ikke bare det at jeg har et personlig forhold til dingstene mine, men jeg tenker også på dette miljø perspektivet.
Produksjonen av elektronikk er i høyrisikogruppen for både på miljø skade, og etisk utnyttelse av arbeidskraft.

Jeg som person kan kanskje ikke gjøre så mye, men å redusere mitt forbruk kan jeg

Ja, i et miljøperspektiv er det absolutt ikke lurt å bytte oftere enn man må.

Jeg fikk ny mobil i fjor. Det var for mye som ikke fungerte med den forrige. Reelt sett synes jeg at jeg bytter oftere og oftere. Smarttelefoner varer ikke like lenge som de gamle, tidlige nokia telefonene. Nokia 1610 eller var det 1611 hadde jeg i ganske mange år. 3210 hadde jeg kjempelenge. Den hadde jo også EKSTREM lang varighet på batteriet i forhold til disse moderne greiene som må lades mer eller mindre daglig. den vrte fint i 10-11 dager med lite bruk, og ei ukes tid med mitt bruk....)

Oi oi :) du kan jo snart ta pause til siste uka du':P skjønte ikke helt vitsen med lavere krav, akkurat som om det er nødvendig :P
Synes absolutt det er greit med lavere krav jeg :-P så slipper vi å jobbe så mye for det :-p men blir flere om beinet da.. tenker det er litt fordi så få klarte kravet i januar

Oppdatering kl 21:29

1. Mirell 704
2. m&m mini 647
3. Hope91 611
4. lizzed 478
5. Kengu 447
7. Lilleblomst_15 402
9. Mallejenta 384
11. Musemor med to små og en i magen 294
15. Lanterne 219
18. Sara 205
19. trinebeth 198
23. EJ 161
24. Babylito 137

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 23 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Har tatt litt innpå da:D
Takk for oppdatering:)

Jeg har egentlig ikke sett denne før :p men gøy! Men da skjønner jeg plutselig hvorfor enkelte har så mange innlegg :p
Ja skal ikke så mye til for å få inn en del innlegg når det er aktivitet. Og det er det nesten hele tiden her. Har vært noen mnd med rolige tider, men denne mnd har det tatt seg skikkelig opp igjen

Back
Topp