Dyreste jeg har er deltababy, stelleveskeDen dyreste vesken jeg har er jobb vesken min til ca 3.500,-, og så stellevesken jeg vant her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyreste jeg har er deltababy, stelleveskeDen dyreste vesken jeg har er jobb vesken min til ca 3.500,-, og så stellevesken jeg vant her
Men så har ikke jeg rett til å uttale meg om vesker tror jeg...
Jeg hadde en svært enkel veske som jeg kjøpte i de tider jeg begynte å studere, den kostet ikke mange hundrelappene, men ble brukt i tre år uten å være oppbrukt. Da kjøpte jeg meg ei svart veske (den forrige var nemlig burgunder) for 200 kr på marked/festival-tilbud. Den hadde jeg til jeg fikk denne svarte skinnveksa av et "litt skikkelig merke", men ikke noe sånn av disse kjente merkene, bare at den i det hele tatt HADDE ett liksom) av min mann i julegave for antatt 10-11-12 år siden. Helt hva den kostet vet jeg ikke, men utfra normale gavebudsjetter for oss så snakker vi ikke tusenlapper, nei.
Det er de tre veskene, utenom stelleveska jeg kjøpte for 200 kr på et tilbud jeg har hatt i mitt liv, før jeg altså vant en storksak i fjor, som er verd mer enn de andre veskene mine tilsammen...
jajaHeisannhjalp kaffen ?
Skravles masse herJaså, det skravler her og, ja!![]()
Jeg har fått diamantsmykke og øredobber av sambo til gave.. koster nok rundt 9000 tilsammen antar jeg.. er jo nesten redd for å gå med det i tilfelle jeg mister de.. ikke vant til ting med så høy verdi!Jeg bruker nesten ikke vesker, og den jeg har nå kosta vel 200kr på marked i spania. Skulle jeg kjøpt en til 9000, skulle jeg hatt den resten av livet ihvertfallhehe
Trur dere i denne gjengen her får vite det først![]()
Må jo prøve å dra innpåJaja.. jenter.. dere drar innpå meg ser jeg hehehe
Her er det jo alltid fartJaså, det skravler her og, ja!![]()
du er jo ikke langt unna daMå jo prøve å dra innpå![]()
Ja ekstremt det der.. Men dere er jo mer interessert daAlle på bv får vite ting førsthaha
De vet jo mer detaljer enn samboeren vet om meg omtrent...
Har ikke sett oppdateringen jegtydelig visser frøken m&M og frøken Hope nærmer seg med stormskritt
![]()
Tror min bjørn borg veske kostet 900 på salg.. det er vel den dyreste jeg har.. synes derfor de fleste stellevesker er alt for dyre og har derfor ikke kjøpt endaDen dyreste vesken jeg har er jobb vesken min til ca 3.500,-, og så stellevesken jeg vant her
Deilig dajajaden hjalp den
Nå er jeg endelig hjemme i sofaen. skal slappe av bittelitt..
Enig der. Skulle gjerne hatt en til 9000 men har ikke behov for det
Ligger ikke så altfor langt bak altsåHar ikke sett oppdateringen jeg![]()
Er vel igrunn derfor vi trives så godt her..Ja ekstremt det der.. Men dere er jo mer interessert da![]()
Det er jo lov å prøveJaja.. jenter.. dere drar innpå meg ser jeg hehehe
Ja ble en del, om vesker og slikttydelig visser frøken m&M og frøken Hope nærmer seg med stormskritt
![]()