Ikke santDyreste mobilen jeg har kjøpt var vel 1200 tror jeg. Den jeg har nå vant mannen i en julekalenderhaha
Laptopen min kosta 7-8000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santDyreste mobilen jeg har kjøpt var vel 1200 tror jeg. Den jeg har nå vant mannen i en julekalenderhaha
Laptopen min kosta 7-8000![]()
De sier de blir mobbet og baksnakket hvis de ikke har det, verden er syk
Min byttes når den går i stykker, og da blir jeg lei meg
Dakkars lille fonen min..
Har et personlig forhold til den og hater å bytte
Krysser fingrene hardtDet gjør vi, men flytter ikke over før tlf fra legen nå
Min dyreste som jeg har kjøpt selv er 500 men vant en her til verdi av ca 2000... det er min dyreste.Jeg elsker vesker over alt i verden, men den dyreste veska jeg har kosta 500kr. En periode handlet jeg en ny veske i mnd. Har derfor alt for mange vesker nå. Men bruker jo bare en av gangen...
Trur dere i denne gjengen her får vite det førstKrysser fingrene hardt![]()
ja måtte skravle masse nåJaja.. jenter.. dere drar innpå meg ser jeg hehehe
Jaja.. jenter.. dere drar innpå meg ser jeg hehehe
hehehe ser detteja måtte skravle masse nå![]()
Jeg elsker vesker over alt i verden, men den dyreste veska jeg har kosta 500kr. En periode handlet jeg en ny veske i mnd. Har derfor alt for mange vesker nå. Men bruker jo bare en av gangen...
Nå betaler jeg hverken for laptop, mobil eller iPad, det får jeg dekt av jobben.Min byttes også av nødvendighet, ikke fordi jeg har så lyst. (Eller jo, fordi jeg har så lyst, fordi den forrige altså reelt sett er svært nært å avgå ved døden)
tydelig visNoen mer enn andre...
Enig der. Skulle gjerne hatt en til 9000 men har ikke behov for detJeg bruker nesten ikke vesker, og den jeg har nå kosta vel 200kr på marked i spania. Skulle jeg kjøpt en til 9000, skulle jeg hatt den resten av livet ihvertfallhehe
Eller de blir møkkete daDu må ha INTENS bruk av vesker, selv i perioder hvor jeg har brukt mine daglig har de vart i ÅR. Mange år. At min nå ti år gamle veske har mange år igjen av seg skyldes i stor grad at den nesten ikke har vært brukt de siste 7 årene da, jeg slutta å bruke den da jeg tok i bruk stelleveske når jeg fikk eldste, og brukte den igjen litt i en periode på jobb mellom permisjonene, før den ble lagt bort til fordel for stelleveska igjen, og reelt sett nesten ikke tatt frem igjen etterpå. Jeg bruker pr i dag ikke veske, så selvsagt trenger jeg ikke en til mange tusen. Når jeg finner igjen den veska mi, som er forlagt et sted, så tenker jeg bruke den igjen da.
I like alot ;-)Trur dere i denne gjengen her får vite det først![]()
Min dyreste som jeg har kjøpt selv er 500 men vant en her til verdi av ca 2000... det er min dyreste.
HeisannJaja.. jenter.. dere drar innpå meg ser jeg hehehe