Felles skravle 2015

9 grader hørtes deilig ut! Her er det et par minus i skyggen, men i solen vet jeg ikke.
Er et par minus i skyggen her og, men siden det er sol ig vindstille var det veldig deilig med en luftetur:)

Kjenner hoftene mine da:(

Men om regnskapavd mener de ikke skal sende inn, bør de jo gi beskjed...
Håper det ordner seg raskt da. Er så kjedelig når ting ikke går som det skal, og NAV er vel gjerne ikke av de raskeste alltid de heller:p

Bra du får betalt da. Utrolig kjedelig å gå uten penger. Jeg gikk 3 mnd en gang fordi sjefen ikke hadde sendt inn lønnsopplysninger. Fikk ikke beskjed før jeg ringte og purra på nav heller:eek:

Hvir lenge må du gå over termin før de setter igang da? Venter vel bare på å få møte lille nurket du nå?♡
En skulle tro det, og særlig at jobben ville gitt meg beskjed siden vi har hatt veldig mange gravide det siste året. Men men, nå fikser det vel seg ;)

Skal på overtidskontroll fredag 11. feb, men håper jeg slipper å dra på den timen :D

Ja greit å ta noe som ikke tar så lang tid da ja :) Her blir det ostesmørbrød i dag :)

Ja, og noe som ikke er så tungt for magen:)
Mm...det er godt det og da:)

En skulle tro det, og særlig at jobben ville gitt meg beskjed siden vi har hatt veldig mange gravide det siste året. Men men, nå fikser det vel seg ;)

Skal på overtidskontroll fredag 11. feb, men håper jeg slipper å dra på den timen :D

De burde jo være klar over hvordan det fungerer ja. Hehe
Bedre sent enn aldri;)

Krysser fingrene for at det skjer noe før den 11. da♡

Back
Topp