Daså, gjør egentlig husarbeid men må ha pause innimellomFikk et uventet besøk av svigerinna mi og mannen, inn i alt rotet...haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daså, gjør egentlig husarbeid men må ha pause innimellomFikk et uventet besøk av svigerinna mi og mannen, inn i alt rotet...haha
Daså, gjør egentlig husarbeid men må ha pause innimellom![]()
Ferdig hos legen og er fra neste uke sykemeldt 80% som jeg ønsket.
Ellers så var alt som det skulle.
Lurer på hvordan jeg ligger Ann nåDu har hvert ganske så aktiv de siste dagene du også ja![]()
Trur nok ikke de syntes noe om at jeg kom å spurte egentlig..ok? hvordan kan de ikke vite det??
hahaha omg.. 60 innlegg til. Da har jeg like mange innlegg som jeg hadde totalt forrige mnd.![]()
441 innlegg på 3. plassLurer på hvordan jeg ligger Ann nå
Samme her. Eller...jeg rydde egentligDaså, gjør egentlig husarbeid men må ha pause innimellom![]()
Ligger jeg på 3 plass ?441 innlegg på 3. plass![]()
jaaa..Haha, har du savnet å skravle eller?![]()
Men fikk et positivt brev med tanke på sønnen min i dag. Han skal endelig begynne behandling på BUP deilig å komme i gang før skolestart
jepp..Ligger jeg på 3 plass ?![]()
Ligger godt an til noen fridagerjepp..
m&m og mini på 2 med 518 innlegg
å meg øverst
Masse uro i kroppen så han skal utredes for ADHDKan jeg spørre hvorfor?![]()
Da har jeg kommet 2 plasser opp i dag dajepp..
m&m og mini på 2 med 518 innlegg
å meg øverst
Ok. greit å komme igang før skolestart da jaMasse uro i kroppen så han skal utredes for ADHD![]()
Så braMen fikk et positivt brev med tanke på sønnen min i dag. Han skal endelig begynne behandling på BUP deilig å komme i gang før skolestart
Ja det skal bli godt jaOk. greit å komme igang før skolestart da jaBegynner han på skole til høsten eller?
5 årSå bravet hvordan det er, hvor gammel er han ?