Mallejenta
Glad i forumet
De blir sendt til hormonlab der. Snakket med de nå. Kunne ikke gjøre noe nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager at jeg sier det.. Men du har ett merkelig legekontor..De blir sendt til hormonlab der. Snakket med de nå. Kunne ikke gjøre noe nå

VetBeklager at jeg sier det.. Men du har ett merkelig legekontor..![]()
Så bra du fikk som du ønsket og at alt var braFerdig hos legen og er fra neste uke sykemeldt 80% som jeg ønsket.
Ellers så var alt som det skulle.
hahaha.. ja det var hvertfall noeVetmen han tok i hvertfall blodprøve
![]()
Syns da dethahaha.. ja det var hvertfall noe![]()
Det er bra daFerdig hos legen og er fra neste uke sykemeldt 80% som jeg ønsket.
Ellers så var alt som det skulle.
håper du får svar fortere enn forventet daSyns da det![]()
Det var det jeg ville ha.Det er bra dahva tenker du om det ?
deilig det da.. Jeg ville ikke bli 100% sykemeldt i 2010.. Men jobben klarte ikke tilrettelegge..Det var det jeg ville ha.
Ved tanke på at jeg har en sjef som lar meg helt selv styre når jeg jobber ut av formen min vil deg gå fint.
Kunne fått 100% dersom jeg hadde ønsket det
Okei, så greit å ha det sånnDet var det jeg ville ha.
Ved tanke på at jeg har en sjef som lar meg helt selv styre når jeg jobber ut av formen min vil deg gå fint.
Kunne fått 100% dersom jeg hadde ønsket det
Utroligehahaha omg.. 60 innlegg til. Da har jeg like mange innlegg som jeg hadde totalt forrige mnd.![]()
Det gjorde vi også, og det var jo kjempestas. Men vi var vel litt eldre da. Vel, eldstemann her er jo skolegutt da. Tdien flyr!
Nå ble det stille her...
Det håper jeg og. Da jeg snakket med de sist så hadde legen ringt og snakket med de visstnok så vet ikke hva det er snakk omhåper du får svar fortere enn forventet da![]()
Du har hvert ganske så aktiv de siste dagene du også jaUtroligejeg rykka 3 plasser opp i går
![]()
ok? hvordan kan de ikke vite det??Det håper jeg og. Da jeg snakket med de sist så hadde legen ringt og snakket med de visstnok så vet ikke hva det er snakk om
Det var ihvertfall noe daVetmen han tok i hvertfall blodprøve
![]()