Felles skravle 2015

Da var man ferdig. Ble tatt en blodprøve. Spurte hvor lang tid det ville ta å få svar og da kom det fra de 14 DAGER!!!
14 dager???:o
Det var da lenge og da. De bør da ha svatene innen en uke ihvertfall

Hvis jeg er gravid så får jeg evt ikke vite noe før jeg er 8 uker på vei
Trodde ikke det tok så lang tid.. Du får teste litt urin med jevne mellomrom da...

Kunne være de hadde mye å gjøre :)
Nei legen mente det var dit de skulle

Javel. Hcg målingene tar de da fint i fredrikstad. Da jeg mistet i sommer var jeg på sykehuset og tok blodprøver, og da sa de at svaret kunne være hos fastlegen innen noen timer bare. Og dette var på en lørdag... bare tull at de må innover:p

Javel. Hcg målingene tar de da fint i fredrikstad. Da jeg mistet i sommer var jeg på sykehuset og tok blodprøver, og da sa de at svaret kunne være hos fastlegen innen noen timer bare. Og dette var på en lørdag... bare tull at de må innover:p
Da skal jeg ringe ned etterpå...

Samme her.. Da jeg hadde EXU i februar tok det ikke mange dagene før jeg fikk svar på HCG prøvene mine...

Da skal jeg ringe ned etterpå...

Legen min pleier å si en uke da, men det kommer nok helt an på hvor mye de har å gjøre. Men vet ihvertfall at fredrikstad analyserer slike prøver

Samme her.. Da jeg hadde EXU i februar tok det ikke mange dagene før jeg fikk svar på HCG prøvene mine...

Fikke forsåvidt aldri svar jeg da:p haha
Legen syntes det var unødvendig siden jeg var såpass på vei, så hun sendte meg til ul istedet:)

Husker vi gjorde det da vi var små. Det var kjempestas. Men blit vel ikke flr om noen år for lille her da, så er ikke noe hastverk enda:)

Det gjorde vi også, og det var jo kjempestas. Men vi var vel litt eldre da. Vel, eldstemann her er jo skolegutt da. Tdien flyr!

Da var man ferdig. Ble tatt en blodprøve. Spurte hvor lang tid det ville ta å få svar og da kom det fra de 14 DAGER!!!

14 dager for en hcg prøve?? Det tar 2-3 dager inkl forsendelse fra fastlegen til sykehus og svar tilbake til legen og litt sånn. (fortere om det er tatt på sykehuset, da slipper de det med "blodprøver sendes fra oss til lb klokken to")

Back
Topp