Må vel få gjort noe hjemme når jeg kommer hjem igjenDet er brajeg må bli flinkere til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel få gjort noe hjemme når jeg kommer hjem igjenDet er brajeg må bli flinkere til det
haha det er santKjekt om det blir mye som skjer hjemme![]()
Gårsdagens her, men må vel greie dagens også iløpet av dagenJeg har også nådd målet faktisk![]()
Får prøve på det selvMå vel få gjort noe hjemme når jeg kommer hjem igjen
Ja gårsdagens her også, har ikke satt noe mål i dagGårsdagens her, men må vel greie dagens også iløpet av dagen
Har jobb helg så blir lite i helgen så burde ta igjen litt.haha det er santBlir jo hektisk nå de neste dagene
![]()
Må passere 160 så vi er i rute bareJa gårsdagens her også, har ikke satt noe mål i dag![]()
hehe bare tulla daNei Vakke det jeg tenkte påfår se om jeg orker
![]()
Må passere 160 så vi er i rute bareJa gårsdagens her også, har ikke satt noe mål i dag![]()
greit å ligge på forskudd daHar jobb helg så blir lite i helgen så burde ta igjen litt.
Jepp det er det. Ahh.. ble dobbelt det forrige.... fikk litt problemer med signaletgreit å ligge på forskudd da![]()
skjer med meg noen ganger ogsåJepp det er det. Ahh.. ble dobbelt det forrige.... fikk litt problemer med signalet
Ja hvertfall her.. vi har stor hage og 6 manns telt![]()
OkeiMå passere 160 så vi er i rute bare![]()
MinstTipper vi blir 30 stk ca.
Vi har heller ikke telt, men det skulle vi hatt, eldstemann har veldig lyst å sove i telt i hagen!Høres bra ut
Stor hage her og, men ingen telthaha
Er så sliten etter all fartinga i går, må handle til den nyt dietten ogsåhehe bare tulla daglad i deg vettu!
Er du ikke i form i dag?
Har du plasseringsmål og du da? I tillegg til antall innlegg?Okeijeg hadde som mål og rykke opp 2 plasser i går, men rykket om 3
![]()
Da må du kjøpe detHøres bra ut
Stor hage her og, men ingen telthaha
ahh.. Du skulle kanskje droppa treninga i gårEr så sliten etter all fartinga i går, må handle til den nyt dietten også![]()