Det du bør sove det du kan.Sove, ja...
Det høres nesten ut som en god ide
Her er lillesøster våken, så da er jeg våken. Nå skal vi spise.
Formen min tilsier pledd etterpå, jeg fryser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det du bør sove det du kan.Sove, ja...
Det høres nesten ut som en god ide
Jobb med skiskole, trene, møte. Håper å få lest litt også, så jeg blir ferdig med bokaAntakeligvis ikkehehe
Noen spennende planer for dagen da?
Håper det. Frokosten går bra, så jeg satser på at det holder. Mest spent på mannen, egentligHåper du slipper da
Har litt på planen da ja.Jobb med skiskole, trene, møte. Håper å få lest litt også, så jeg blir ferdig med boka
Takk fortsatt 20% sykemeldt pga hofta. Nå gjenstår det bare legenEr ikke så lenge igjen nå da
Masse lykke til å dag
Det har jeg ja, gleder meg til en litt roligere dag i morgen.Har litt på planen da ja.
Når har du som mål å være ferdig med boka da?
Nei sier du detTakk for oppdatering
Mål nådd på en uke? Hehe
Med andre ord.. Jeg kan ta "fri frem til 10. februar å likevel være asjur..Ajur listen ser slik ut, hvor datoen er først, og så antall innlegg for å målet den dagen
1 54
2 107
3 161
4 214
5 268
6 321
7 375
8 429
9 482
10 536
11 589
12 643
13 696
14 750
15 804
16 857
17 911
18 964
19 1 018
20 1 071
21 1 125
22 1 179
23 1 232
24 1 286
25 1 339
26 1 393
27 1 446
28 1 500
Først skal jeg en tur innom Coop Obs!, så på Name-it og en liten tur på apoteketHar du mye på planen?
Har litt på planen du også ja, lykke til hos legen og med alt det andre du skal gjøreFørst skal jeg en tur innom Coop Obs!, så på Name-it og en liten tur på apoteket
Siden legetimen først er kl 12:40, så regner ikke med å være hjemme igjen før rundt kl 14.
Så må jeg spise litt, rydde litt før jeg må begynne å tenke på middag, og gjøre klar.
Hente frøkna og mannen på toget, og gutten på SFO.
Lage det som gjenstår av middagen samtidig som jeg hjelper Linus med leksene.
og så videre, og så videre....
Jeg vet, men da må jeg gå ned til sengen og å gå i trappen gjør vondtDet du bør sove det du kan.
Her er lillesøster våken, så da er jeg våken. Nå skal vi spise.
Formen min tilsier pledd etterpå, jeg fryser.
Er han dårlig og?Håper det. Frokosten går bra, så jeg satser på at det holder. Mest spent på mannen, egentlig
Takk fortsatt 20% sykemeldt pga hofta. Nå gjenstår det bare legen
Har litt på planen du også ja, lykke til hos legen og med alt det andre du skal gjøre![]()
Har du mange sider igjen da?Det har jeg ja, gleder meg til en litt roligere dag i morgen.
I kveld er egentlig målet![]()
Torsdag er dagen med lite planer eller?Jepp.
Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten "fri" dager tidligere
Skulle ønske jeg bare kunne ligge på sofaen.
Gleder meg til torsdag
Som om du klarer det...;-)Nei sier du det
Med andre ord.. Jeg kan ta "fri frem til 10. februar å likevel være asjur..
Det er jo greit da![]()
Tror det er sånn ca 150 sider igjen nå, ikke så mange i grunn. egynte for to dager siden.Har du mange sider igjen da?
Det er en annen sakSom om du klarer det...;-)
10.50 jaVar det 11 du skulle inn?
Skal for forhåpentligvis bare være hjemme og ligge på sofaen på torsdag.Torsdag er dagen med lite planer eller?
Hr er onsdager den beste dagen, da er det kun leselekse på kengubarnet, jeg har bare trening og jobb. Deilig å ha ettermiddagen helt fri.