Nå må jeg legge meg
natta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes det er lettere å holde oversikt over innleggene mine slik enn ved å se på oppdateringene.stemmer.. bare meg som ikke tenker så veldig på totalen egentlig![]()
Nå må jeg legge megnatta
![]()
God natt alle sammen![]()
god natt vakre!Nå må jeg legge megnatta
![]()
jeg også.. er trøtt som en dupp.. sov INGENTING I nattGod natt, begge to!
Tar vel og legger meg nå jeg også![]()
nattaGod natt alle sammen![]()
Da må du i alle fall komme deg i seng! Må jo være uthvilt til i morgen, det er jo tross alt tirsdag i morgenjeg også.. er trøtt som en dupp.. sov INGENTING I natt![]()
ja tross alt! MEN jeg slipper å kjøre mann og barn i morgen tidlig.. Å det betyr at jeg kan ligge leeeeeeeeeeeenge i senga!Da må du i alle fall komme deg i seng! Må jo være uthvilt til i morgen, det er jo tross alt tirsdag i morgen![]()
Det må du gjøre! Masse lykke tilOppdaterer i morra![]()
Hørtes deilig ut!ja tross alt! MEN jeg slipper å kjøre mann og barn i morgen tidlig.. Å det betyr at jeg kan ligge leeeeeeeeeeeenge i senga!
takk for detDet må du gjøre! Masse lykke tilHåper på positive svar.
ja.. men det spørs om jeg faktisk fåååår sove etter at man og barn har forlatt husetHørtes deilig ut!
Samme her.. står opp nå.. vært våken en times tidSøvn er visst oppskrytt. Får jo ikke sove lenger![]()
Jeg våknet i firetiden i går og i femtiden i dag. Og sovner seeeent. Baah! LeiSamme her.. står opp nå.. vært våken en times tid
Så kjedelig! Er ikke gøy å drive å våkne sånn.. men nå har din kjære kommet hjem? Jeg er litt "slem" innimellom og legger meg godt tilrette i armkroken hansJeg våknet i firetiden i går og i femtiden i dag. Og sovner seeeent. Baah! Lei
I dagSå kjedelig! Er ikke gøy å drive å våkne sånn.. men nå har din kjære kommet hjem? Jeg er litt "slem" innimellom og legger meg godt tilrette i armkroken hans![]()
Kroppen forbereder deg på en baby som våkner tidlig?Jeg våknet i firetiden i går og i femtiden i dag. Og sovner seeeent. Baah! Lei