Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heiheinå er sokkene ferdig strikket pg en er ferdig montert.. dere har skravlet mye siden 20:30 ser jeg ;-) Vis vedlegget 101820
Hihi, egentlig ikke.Trenger man det ellers???
Så søøte!Heiheinå er sokkene ferdig strikket pg en er ferdig montert.. dere har skravlet mye siden 20:30 ser jeg ;-) Vis vedlegget 101820
Er legen sin HCG urin prøve mer følsom enn de man kjøper i butikk hvis han kun tar det lissomPga legetimen i morgen?
Håper på en spire♡
kjempe søteHeiheinå er sokkene ferdig strikket pg en er ferdig montert.. dere har skravlet mye siden 20:30 ser jeg ;-) Vis vedlegget 101820
Den er nok ikke detEr legen sin HCG urin prøve mer følsom enn de man kjøper i butikk hvis han kun tar det lissom
Skal snakke med han i morra. enda ikke noen positive tester med 14 dager etter ikmDen er nok ikke detOm du er usikker, bør du be om blodprøve for å måle stigning i HCG.
Er legen sin HCG urin prøve mer følsom enn de man kjøper i butikk hvis han kun tar det lissom
skal nok gjøre det, men tar med en urinprøve likevel men morgen urinDårlig erfaring, men det tror jeg ikke. Bare å be om en blodprøve for å sjekke hcg det da![]()
skal nok gjøre det, men tar med en urinprøve likevel men morgen urin![]()
ja syns detHøres bra ut
Blir veldig spennende i morgen♡
Heiheinå er sokkene ferdig strikket pg en er ferdig montert.. dere har skravlet mye siden 20:30 ser jeg ;-) Vis vedlegget 101820
Så nusselige da
Sånne vil jeg ha og♡
Skravla går vettu![]()
Så søøte!
Takk.. ganske enkle å strikke, men må sys sammen da.. oppskrift http://strikkogtoys.blogspot.no/2013/02/babysokk-trinn-for-trinn-illustrert.html?m=1kjempe søte![]()
Lurt å ta med uansett! Håper du får ta blodprøve også!skal nok gjøre det, men tar med en urinprøve likevel men morgen urin![]()
Ja absoluttGodt å legge seg etter en slik dag![]()
ja syns detFår passe på å oppdatere her i morgen etter legen vel
![]()
Snakket med han forrige gang oxo for 14 dager siden. Så han er klar over detLurt å ta med uansett! Håper du får ta blodprøve også!
Urinprøvene er ikke mer følsomme men blodprøven måler hcg i blodet, og hcg begynner du å produsere når du er gravid.. derfor er det et sikkert svarEr legen sin HCG urin prøve mer følsom enn de man kjøper i butikk hvis han kun tar det lissom
Skal oppdatere mens jeg sitter inne på legekontoretDet må du. Har du sagt A så må du si B![]()