greier ikke se det. sitter bare å griner daJa litt kake, "på liv og død" osv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
greier ikke se det. sitter bare å griner daJa litt kake, "på liv og død" osv![]()
Ingen aning.har falt helt ut av samtalen. har lagt frøkena nå. hva er det det skravles om nå?
Jeg har villt lyst på ostekake nåHva slags kake da?![]()
Jeg blir lett forvirretIngen aning.
Har akkurat jobbet en liten 1/2 time.
Skal vi bare starte en egen samtale for å forvirre de andre?
Liker at det ikke er topp 10 eller 30
håper de finner ut at du er gravid daSkal til legen i morra![]()
heldig du som har i fryseren, eller kanskje jeg også har detKaker og boller! Dere må ikke friste sånn, da blir jeg nødt til å lete noe frem fra fryseren![]()
Høres herlig ut.. svissrull.. er det rullekake?Tenkte å ha med kake til jobb fredag. Litt kos siste dag.
Gelekake
Svissrull bunn+kanter
Ha i pisket krem blandet med gul gele for å få fromasj inni
Lokk oppå med svissrull
Skjære opp banan og druer og pynte oppå "lokket"
For så å ha lilla/rød gele på toppen
Den kaken er Så god!
Hihi, ja. Bakte til fremtidige barselsbesøk, men har egentlig funnet ut at jeg vil spise alt selvHar du i fryseren du da. Heldiggris
Høres ut som en bra planHjemmedag med sykt barn igjen i morgen, vi får se... Kanskje hun lar meg skravle med dere?
Det er alltid noe godt i den der fryseren, bare man graver dypt nokheldig du som har i fryseren, eller kanskje jeg også har det![]()
hihi.. akkurat nå er det snakk om kake, men vi kan godt snakke om noe annet.Ingen aning.
Har akkurat jobbet en liten 1/2 time.
Skal vi bare starte en egen samtale for å forvirre de andre?
Så lenge et er antall innlegg det går på, og ikke plassering er det vel ikke så farlig om de spurter littOg Klatremus LillemannPlutselig, sånn helt ut av det blå, ligger de på topplasseringene igjen!
Håper jeg oxohåper de finner ut at du er gravid da![]()
Det er det! Husker vi lagde sånn i heimkunnskapen på ungd.skolenHøres herlig ut.. svissrull.. er det rullekake?
ja har sikkert noe, men usikker på når jeg har lagt den derDet er alltid noe godt i den der fryseren, bare man graver dypt nok![]()
Men over på noe helt annet, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en?
Vis vedlegget 101802
Nei, spiller ingen rolle hvor de ligger, men blir alltid så imponert over skravleegenskapene deresSå lenge et er antall innlegg det går på, og ikke plassering er det vel ikke så farlig om de spurter litt![]()
Som for eksempel is?hihi.. akkurat nå er det snakk om kake, men vi kan godt snakke om noe annet.
Ja. Men jeg er ikke vandt til å kalle den det. Er rull med sukker og syltetøyHøres herlig ut.. svissrull.. er det rullekake?