Satser på det da! Håper du får gjort endel idag på jobb!Hjemmedag med sykt barn igjen i morgen, vi får se... Kanskje hun lar meg skravle med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det da! Håper du får gjort endel idag på jobb!Hjemmedag med sykt barn igjen i morgen, vi får se... Kanskje hun lar meg skravle med dere?
Syns den er så tøffMen over på noe helt annet, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en?
Vis vedlegget 101802
Den har jeg sett i en nettbutikk, men husker ikke hvorMen over på noe helt annet, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en?
Vis vedlegget 101802
Den kan du få for min delJaja.. får se hvem som vinner dajeg tror jeg heller vil ha stelleveske
![]()

Har sett den! Kjempesøtt! Minn meg på det kl 20:30 da! Må huske å se det idag!Ååååå
Så reklame på kveldens episode av "på liv og død" nå nettopp.
To små tvillinger som lå tett, tett inntil hverandre..
Gleder meg til "på liv og død" i dag. Trur det er litt sånn fødsel episodeÅåååå
Så reklame på kveldens episode av "på liv og død" nå nettopp.
To små tvillinger som lå tett, tett inntil hverandre..
Her f.eks http://www.kuletshirts.no/T-skjorter/Kom-igjen-pappa-dette-klarer-du/Men over på noe helt annet, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en?
Vis vedlegget 101802
Jeg og!Gleder meg til "på liv og død" i dag. Trur det er litt sånn fødsel episode![]()
Bare jeg slipper å være så hormonell såJeg og!![]()
Er jo derfor vi er her. Støtte og hjelpe hverandreSå snille dere er
dere er så flinke atteDu dro fra igår.. idag har vi vel tatt innpå ;-)
Den kaka hørtes god ut jaHar ein følelse av at du bur for langt unna
Er trelags trøffelkake (sjokoladekake)Suuuper god
Har is i frysen og
![]()
Jeg har så lyst på is, men det er så langt til butikken
Er jo derfor vi er her. Støtte og hjelpe hverandreså glad jeg har forumet når jeg er usikker, trist, ensom eller no. Så mange flotte mennesker her inne
![]()
ja enig. besteforeldrene mine har campingvogn i helgeroa.. hatt det siden jeg var 6 år.. så sommerene mine tilbragte jeg derDer er det fintbåde ula, kjerringvik, bjønnesstranda, lamøya... skulle gjerne hatt hytte der nede.. men alt for dyrt.. så får bo hos svigers ;-) har leid hytte noen somre da
Den kaka hørtes god ut ja