Felles skravle 2015

Jo.. må innrømme at det blir litt godt..! Vært tøft å være på jobb de siste ukene..! Føles litt som et nederlag, men..

Du har hatt gradert en periode har du ikke?
Blir nok deilig å slappe av litt før babyen kommer da;)

Kellax mener jeg den heter fra ikea. sjal ha leker å bøker i den til frøkena

Aha, litt finere stil enn mine da;) hihi
Men lagerhyller i grovkjelleren funker flott:D

Du har hatt gradert en periode har du ikke?
Blir nok deilig å slappe av litt før babyen kommer da;)
Vært 60% 3 uker, 50% et par-3 mnd før det og før det var jeg 100% sykemeldt i 10 uker.. så ikke vært fullt i jobb fra en uke etter at jeg fant ut jeg var gravid..!

JEpp, hvis mange er med, blir det litt lettere :) Men, har termin i dag, så det spørs jo litt hvor aktiv jeg kan være i tiden fremover. Krysser fingrene for en sovebaby :P

Så spennende med termin da:D
Er det noe tegn til at det skjer noe snart da?

Vært 60% 3 uker, 50% et par-3 mnd før det og før det var jeg 100% sykemeldt i 10 uker.. så ikke vært fullt i jobb fra en uke etter at jeg fant ut jeg var gravid..!

Helsa og baby først da;)

Her ble jeg sykemldt en mnd før jeg ble gravid:o haha

JEpp, hvis mange er med, blir det litt lettere :) Men, har termin i dag, så det spørs jo litt hvor aktiv jeg kan være i tiden fremover. Krysser fingrene for en sovebaby :p
Har du termin i dag!! oohh. spennende!!!

Så spennende med termin da:D
Er det noe tegn til at det skjer noe snart da?
Slimproppen gikk i går, eller deler av den (usj, så mye ekkelt som skrives på forumet her :P ) Jordmor sa i dag at babyen ligger veldig dypt nede i bekkenet, så nå var det bare til å vente på riene. :D

Slimproppen gikk i går, eller deler av den (usj, så mye ekkelt som skrives på forumet her :P ) Jordmor sa i dag at babyen ligger veldig dypt nede i bekkenet, så nå var det bare til å vente på riene. :D
Så spennende! Håper det skjer snart da, så du slipper å gå mye over!

Tripp trapp stolen uten plater.. må la malinga herde en uke eller to tror jeg.. ble litt trangere.. og fargen er ikke så blå i virkeligheten ;-) Vis vedlegget 101709
Syntes den fargen er utrolig flott! Jeg tror kanskje jeg har lyst til å male vår også. Har bare den gamle som jeg selv har brukt, og den er full av tusjstreker og rablinger. Den er bare trefarget, slik de fleste var på 80-tallet.

Back
Topp