Så flott!!!Da har du litt å gjøre. jeg sitter og vurderer om jeg må kaste opp eller ikke. Formen er litt ubesluttsom. Men fikk denne fine testen i dagVis vedlegget 101674 så da er jeg fornøyd.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott!!!Da har du litt å gjøre. jeg sitter og vurderer om jeg må kaste opp eller ikke. Formen er litt ubesluttsom. Men fikk denne fine testen i dagVis vedlegget 101674 så da er jeg fornøyd.![]()
Good morning. Fin dag alle?
I dag er ikke min dag!
Våknet 04:30 - i fin form og burde stått opp da viser det seg.
For sovnet, og våknet kl 7 med kraftig migrene. Prøvde å stå opp. Funket ikke. + ute vsr det kommet et tonn med snø. Og var ikke i form til å måke ut bilen! Så gav beskjed om jeg bytter hjemmedag, blir hjemme i dag og kommer i morgen.
Sov til nå. Fortsatt migrene i massevis. DRITTDAG!
God bedring til degGood morning. Fin dag alle?
I dag er ikke min dag!
For sovnet, og våknet kl 7 med kraftig migrene. Prøvde å stå opp. Funket ikke. + ute vsr det kommet et tonn med snø. Og var ikke i form til å måke ut bilen! Så gav beskjed om jeg bytter hjemmedag, blir hjemme i dag og kommer i morgen.
9pp. Så nå er vi forhåpentligvis ferdig med prøvingenHar dere prøvd lenge?
Offoffoff! Migrene er ikke no gøy! Sitter med hodepine, kvalme og vondt! Bare en halvtime igjen til siste blodprøve! Så er det inn til legen og så hjem og spise!!! God bedring!Good morning. Fin dag alle?
I dag er ikke min dag!
Hvor skal du?God morgenvar fysisk umulig å stå opp før nå
skulle trene før jeg dro, men får ta det i kveld isteden
![]()
var ikke så lang tid det, men greit ¨være ferid gmed prøving ja9pp. Så nå er vi forhåpentligvis ferdig med prøvingen
Det er så deilig og uvirkelig når den testen kommer! Var det første positive test? Du venta lenge med å teste?9pp. Så nå er vi forhåpentligvis ferdig med prøvingen
Skal til Larvik en turHvor skal du?
OkeiSkal til Larvik en tur![]()
Hvis ikke måtte jeg hatt ekstra sykmelding, for hadde ikke klart å komme meg på jobbHuff da
Håper migrena gir seg etterhvert. Deilig at du fikk byttet hjemmedag da
Prøver å manne meg opp til husarbeid her![]()
Nordbyen ble det velOkeinordbyen eller sentrum?
Tusen takkGod bedring til deg![]()
UffHvis ikke måtte jeg hatt ekstra sykmelding, for hadde ikke klart å komme meg på jobb
Dritt å ikke kunne ta medisiner!!
Åå sånne dager er så grusomme !!! Heldig at du kan ta hjemmekontor daÅ for en natt jeg har hatt.
Bare lå og vred på meg fordi jeg hadde vondt.
Sist jeg så på klokken få jeg faktisk endelig sovnet av utmattelse vist den 04:36.
Klokken 06:00 ringte vekkeklokken og fortalte meg at jeg skulle på jobb.
Og hvordan er det meningen jeg liksom skulle klare det?
Sjefen har sagt at dersom jeg har behov for det kan jeg ta hjemmekontor.
Stilte om vekkeklokken til 10 og sov videre.
Nå skal jeg bare spise litt og så sitte her på kjøkkenet og jobbe noen timer.
Blir en kort dag i dag, men blir det for få timer, tar jeg det bare igjen ved å jobbe litt på torsdag når jeg egentlig har fri.
Hvis ikke måtte jeg hatt ekstra sykmelding, for hadde ikke klart å komme meg på jobb
Dritt å ikke kunne ta medisiner!!
Nordbyen ble det vel![]()
Off! Sånne netter er plagsomme og typiske før en jobbedag! Du får ta mange pauser og ikke stresse da!Å for en natt jeg har hatt.
Bare lå og vred på meg fordi jeg hadde vondt.
Sist jeg så på klokken få jeg faktisk endelig sovnet av utmattelse vist den 04:36.
Klokken 06:00 ringte vekkeklokken og fortalte meg at jeg skulle på jobb.
Og hvordan er det meningen jeg liksom skulle klare det?
Sjefen har sagt at dersom jeg har behov for det kan jeg ta hjemmekontor.
Stilte om vekkeklokken til 10 og sov videre.
Nå skal jeg bare spise litt og så sitte her på kjøkkenet og jobbe noen timer.
Blir en kort dag i dag, men blir det for få timer, tar jeg det bare igjen ved å jobbe litt på torsdag når jeg egentlig har fri.