Felles skravle 2015

Bare starte uka med fri er jo deilig. Kjenner jeg skulle ha sovet litt til bare

Det verste med å ha fri er at jeg må opp til klokka for å få frøkna på skolen... :P men jeg kan nå ligge her å sløve for 3-4 timer søvn i natt var ikke stort å skryte av kjenner jeg hehe

Det verste med å ha fri er at jeg må opp til klokka for å få frøkna på skolen... :P men jeg kan nå ligge her å sløve for 3-4 timer søvn i natt var ikke stort å skryte av kjenner jeg hehe
Nettopp. På min fridag i morra skjer det jo så jævla mye og det er jo siste fridag, blir 100%friskmeldt i morra

Nettopp. På min fridag i morra skjer det jo så jævla mye og det er jo siste fridag, blir 100%friskmeldt i morra

Her skjer det som regel veldig lite på mine fridager :P vel jeg må gå helt ned til senteret (tar det 3 min å gå tru :P ) og kjøpe noe for å gå hjem igjen. Og så må jeg vaske opp, støvsuge, fikse middag og så burde jeg ha bretta klær... jaja vi får se hvor langt jeg kommer haha

Hva er dine planer i dag?

God morgen alle samen!!
Nå si at natta har hvert grusom. Har liggi å vridd og snudd meg hele natta. Så når mann og barn er sendt på jobb og i Bhg håper jeg at jeg får litt ekstra tid på øyet.

Uff da det er ikke noe særlig. Får håpe du får sove litt etterpå da :)

Joa det er deilig men har 5 dagers arbeidsuke bare at jeg har jobbehelg så har fri i dag og onsdag istedet.

Hva skal du i dag da?
Skal til legen og ta glukosebelastningstest om 25 min.. så det blir mye venting og ikkeno mat siden kveldsmat igår..!

Her skjer det som regel veldig lite på mine fridager :P vel jeg må gå helt ned til senteret (tar det 3 min å gå tru :P ) og kjøpe noe for å gå hjem igjen. Og så må jeg vaske opp, støvsuge, fikse middag og så burde jeg ha bretta klær... jaja vi får se hvor langt jeg kommer haha

Hva er dine planer i dag?

Jobbe fra 9.15-16 så skravle med dere etter leggetid hos lille mannen

Off.. flere som sover dårlig ja! Håper du får slappet av litt idag da!

God morgen alle samen!!
Nå si at natta har hvert grusom. Har liggi å vridd og snudd meg hele natta. Så når mann og barn er sendt på jobb og i Bhg håper jeg at jeg får litt ekstra tid på øyet.
Ja det får vi håpe. Klarer aldri å sovne igjen jeg!

Off.. flere som sover dårlig ja! Håper du får slappet av litt idag da!

Nettene er et mareritt og så er det hele 2 uker til jeg har helg hvor jeg kan sove litt lenger om morningen igjen :P jaja bare å venne seg til det for det blir vel et par år før jeg få masse god søvn igjen haha

Vi har prøvd pergo tre ganger, og dette var andre forsøk med letrozol, vi har fire runder igjen av det på den pilleesken jeg fikk.

Vi har tilbud om ivf (privat, vi har jo to barn fra før) og muligens lavdose fsh, dersom det fortsatt vurderes relevant gitt mannens noe nedsatte kvalitet, det er ikke bare meg det "er noe med" her, nei. Jeg vet bare ikke, tro ikke, at vi kommer til å benytte oss av det.

Huff, dett må være utrolig tøft for dere når dere ønsker en til. Håper virkelig at det fester seg en spire snart!!♡♡♡

Nå quotet jeg et tilfeldig innlegg av deg, men leste nettopp at du hadde vunnet i skravlekonkurransen :D Hurra og gratulerer så masse!

Tuuusen takk:D
Jeg er superhappy. Hadde aldri trodd at den skravlinga på lørdag skulle ha noe for seg. Hehe

Nettene er et mareritt og så er det hele 2 uker til jeg har helg hvor jeg kan sove litt lenger om morningen igjen :P jaja bare å venne seg til det for det blir vel et par år før jeg få masse god søvn igjen haha
Haha..! Sånn tenker jeg også!

God morgen alle:)
Ser dere har skravla masse he, så jeg gidder ikke gå gjennom alt. 10 sider siden jeg la meg i går:p

Håper alle får en super dag:)

Back
Topp