Bare starte uka med fri er jo deilig. Kjenner jeg skulle ha sovet litt til bare
Det verste med å ha fri er at jeg må opp til klokka for å få frøkna på skolen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare starte uka med fri er jo deilig. Kjenner jeg skulle ha sovet litt til bare
Nettopp. På min fridag i morra skjer det jo så jævla mye og det er jo siste fridag, blir 100%friskmeldt i morraDet verste med å ha fri er at jeg må opp til klokka for å få frøkna på skolen...men jeg kan nå ligge her å sløve for 3-4 timer søvn i natt var ikke stort å skryte av kjenner jeg hehe
God morgen alle sammen![]()
God morgen alle samen!!God morgen![]()
Nettopp. På min fridag i morra skjer det jo så jævla mye og det er jo siste fridag, blir 100%friskmeldt i morra
Skjønner!Nei har ikke deteller jo da jeg fant ut at jeg var gravid med lille mann.
God morgen alle samen!!
Nå si at natta har hvert grusom. Har liggi å vridd og snudd meg hele natta. Så når mann og barn er sendt på jobb og i Bhg håper jeg at jeg får litt ekstra tid på øyet.
Skal til legen og ta glukosebelastningstest om 25 min.. så det blir mye venting og ikkeno mat siden kveldsmat igår..!Joa det er deilig men har 5 dagers arbeidsuke bare at jeg har jobbehelg så har fri i dag og onsdag istedet.
Hva skal du i dag da?
Her skjer det som regel veldig lite på mine fridagervel jeg må gå helt ned til senteret (tar det 3 min å gå tru
) og kjøpe noe for å gå hjem igjen. Og så må jeg vaske opp, støvsuge, fikse middag og så burde jeg ha bretta klær... jaja vi får se hvor langt jeg kommer haha
Hva er dine planer i dag?
Off.. flere som sover dårlig ja! Håper du får slappet av litt idag da!Det verste med å ha fri er at jeg må opp til klokka for å få frøkna på skolen...men jeg kan nå ligge her å sløve for 3-4 timer søvn i natt var ikke stort å skryte av kjenner jeg hehe
Ja det får vi håpe. Klarer aldri å sovne igjen jeg!God morgen alle samen!!
Nå si at natta har hvert grusom. Har liggi å vridd og snudd meg hele natta. Så når mann og barn er sendt på jobb og i Bhg håper jeg at jeg får litt ekstra tid på øyet.
Skal til legen og ta glukosebelastningstest om 25 min.. så det blir mye venting og ikkeno mat siden kveldsmat igår..!
Jobbe fra 9.15-16 så skravle med dere etter leggetid hos lille mannen
Håper jeg også! VIL IKKE ha sv.skaps diabetes!Å det hørtes ikke ut som en dag jeg kunne likt... får håpe testen går bra da![]()
Off.. flere som sover dårlig ja! Håper du får slappet av litt idag da!
Vi har prøvd pergo tre ganger, og dette var andre forsøk med letrozol, vi har fire runder igjen av det på den pilleesken jeg fikk.
Vi har tilbud om ivf (privat, vi har jo to barn fra før) og muligens lavdose fsh, dersom det fortsatt vurderes relevant gitt mannens noe nedsatte kvalitet, det er ikke bare meg det "er noe med" her, nei. Jeg vet bare ikke, tro ikke, at vi kommer til å benytte oss av det.
Takk for detMen det hørtes ut som en god plan
Du må ha en fin dag på jobb da![]()
Nå quotet jeg et tilfeldig innlegg av deg, men leste nettopp at du hadde vunnet i skravlekonkurransenHurra og gratulerer så masse!
Haha..! Sånn tenker jeg også!Nettene er et mareritt og så er det hele 2 uker til jeg har helg hvor jeg kan sove litt lenger om morningen igjenjaja bare å venne seg til det for det blir vel et par år før jeg få masse god søvn igjen haha
Håper jeg også! VIL IKKE ha sv.skaps diabetes!