Det er bare til å svare på de innleggene man klarer. Det er umulig å svare alle![]()
![]()
Ja det er det, og bare jeg gjør noe annet så er dere flere sider lengre fremme haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare til å svare på de innleggene man klarer. Det er umulig å svare alle![]()
![]()
Det er faktisk ganske godt å være usosial og samtidig fryktelig sosial på en gang. Fint å kunne snakke om alt og ingenting av og tilHer er vi usosiale sammen noen ganger![]()
hvordan fungerer det for dere da?Jupp 2 manns-boligKjøpte sammen i okt
Med seperate boliger da, eller har dere dør mellom husene deres?Jupp 2 manns-boligKjøpte sammen i okt
Enig.. Sambo er ikke like engasjert i alt jeg vil prate om. Å da er det koselig å være her å skravle med koselige jenter i stedetDet er faktisk ganske godt å være usosial og samtidig fryktelig sosial på en gang. Fint å kunne snakke om alt og ingenting av og til![]()
Ja.. Men det er jo like greit daJa det er som regel sånn![]()
Det fungerer godt enn så lenge. man jo ikke være sammen 24/7. Er veldig opptatt av at vi bor i hver vår etasjehvordan fungerer det for dere da?
Vi kunne godt delt med svigers. Men ikke med min pappa og stemor.. hun er alt for glad i privatliv..![]()
Ja, bare det å kunne lufte tanker og dele erfaringer rundt dette med prøving, graviditet og baby er veldig greit.Enig.. Sambo er ikke like engasjert i alt jeg vil prate om. Å da er det koselig å være her å skravle med koselige jenter i stedet![]()
Samboeren tar lille mannen på morgenen, da han skal samme vei som bhg. Så blir litt alene tid på morran
Samme som min sambo, han kunne ikke brydd seg noe mindre av og til trur jegEnig.. Sambo er ikke like engasjert i alt jeg vil prate om. Å da er det koselig å være her å skravle med koselige jenter i stedet![]()
Han er veldig snill hanÅ det hadde hvert godt om noen stod opp med frøkna og fikk hu på skolen nå som jeg er gravid. Jeg blir dårlig når jeg stresser og det å stå opp av vekkerklokka er dritt så er kjempe dårlig om morgenen...
Ja.. Men det er jo like greit daKan ikke være like aktive HVER dag..
![]()
Jeg syntes også det er helt forferdelig å stå opp tidlig som gravid. Hele dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får nok søvn.Å det hadde hvert godt om noen stod opp med frøkna og fikk hu på skolen nå som jeg er gravid. Jeg blir dårlig når jeg stresser og det å stå opp av vekkerklokka er dritt så er kjempe dårlig om morgenen...
Ser denDet fungerer godt enn så lenge. man jo ikke være sammen 24/7. Er veldig opptatt av at vi bor i hver vår etasje
hahahaNei man kan ikke det, problemet når dere er så aktive er å finne igjen svarene jeg skal finne haha
Han er veldig snill hanviser nok ikke nok takknemlighet for det egentlig
![]()
Jeg er ekstrem hele tiden jeg, gravid eller ikke.. Søvn må jeg ha. Samboeren tørr ikke noe annet for jeg blir visst så grineteJeg syntes også det er helt forferdelig å stå opp tidlig som gravid. Hele dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får nok søvn.
Får prøve på det en dagDet er handu får takke han pent en dag med en hyggelig kveld eller noe da
![]()
Hihi, på seriøse skravlekvelder syntes jeg at pc er det eneste som funker. I kveld sitter jeg på app, men merker at jeg ikke hadde fått så mye med meg om tempoet hadde vært ørlite granne raskere.Nei man kan ikke det, problemet når dere er så aktive er å finne igjen svarene jeg skal finne haha
Jeg syntes også det er helt forferdelig å stå opp tidlig som gravid. Hele dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får nok søvn.