Felles skravle 2015

Her er vi usosiale sammen noen ganger :P
Det er faktisk ganske godt å være usosial og samtidig fryktelig sosial på en gang. Fint å kunne snakke om alt og ingenting av og til :)

Jupp 2 manns-bolig :) Kjøpte sammen i okt
hvordan fungerer det for dere da?
Vi kunne godt delt med svigers. Men ikke med min pappa og stemor.. hun er alt for glad i privatliv.. :P

Det er faktisk ganske godt å være usosial og samtidig fryktelig sosial på en gang. Fint å kunne snakke om alt og ingenting av og til :)
Enig.. Sambo er ikke like engasjert i alt jeg vil prate om. Å da er det koselig å være her å skravle med koselige jenter i stedet :D

hvordan fungerer det for dere da?
Vi kunne godt delt med svigers. Men ikke med min pappa og stemor.. hun er alt for glad i privatliv.. :p
Det fungerer godt enn så lenge. man jo ikke være sammen 24/7. Er veldig opptatt av at vi bor i hver vår etasje

Enig.. Sambo er ikke like engasjert i alt jeg vil prate om. Å da er det koselig å være her å skravle med koselige jenter i stedet :D
Ja, bare det å kunne lufte tanker og dele erfaringer rundt dette med prøving, graviditet og baby er veldig greit.

Samboeren tar lille mannen på morgenen, da han skal samme vei som bhg. Så blir litt alene tid på morran

Å det hadde hvert godt om noen stod opp med frøkna og fikk hu på skolen nå som jeg er gravid. Jeg blir dårlig når jeg stresser og det å stå opp av vekkerklokka er dritt så er kjempe dårlig om morgenen...

Å det hadde hvert godt om noen stod opp med frøkna og fikk hu på skolen nå som jeg er gravid. Jeg blir dårlig når jeg stresser og det å stå opp av vekkerklokka er dritt så er kjempe dårlig om morgenen...
Han er veldig snill han :) viser nok ikke nok takknemlighet for det egentlig :(

Jeg syntes også det er helt forferdelig å stå opp tidlig som gravid. Hele dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får nok søvn.

Jeg syntes også det er helt forferdelig å stå opp tidlig som gravid. Hele dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får nok søvn.
Jeg er ekstrem hele tiden jeg, gravid eller ikke.. Søvn må jeg ha. Samboeren tørr ikke noe annet for jeg blir visst så grinete

Nei man kan ikke det, problemet når dere er så aktive er å finne igjen svarene jeg skal finne haha
Hihi, på seriøse skravlekvelder syntes jeg at pc er det eneste som funker. I kveld sitter jeg på app, men merker at jeg ikke hadde fått så mye med meg om tempoet hadde vært ørlite granne raskere.

Og så er neste problem igjen at jeg får ikke sove om kvelden uansett å trøtt jeg er for da bare vrir jeg meg... det er nok fordi jeg har mye å tenke på...

Back
Topp