Mallejenta
Glad i forumet
heheJeg skjønner det hehe tviler på at jeg klarer å holde det tempoet i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heheJeg skjønner det hehe tviler på at jeg klarer å holde det tempoet i dag![]()
Hvis det tar virkelig av her, kan man ikke gå på do en gang uten å måtte bla frem flere sider![]()
Hehehe, sånt skjer. Moro når det er masse folk her! Jeg har bare vært inne på tråden i 2 min eller noe sånt, men her postes det jo flere innlegg i minuttet!Gikk å sang 3 sanger for Vesla da hun skulle legge seg. Da jeg kom tilbake hadde jeg allerede detti av lassethahahaha
heheSkal snart gi meg jeg så jeg kommer meg opp på jobb i morra
![]()
Noen dager er verre enn andreHehe jammen det høres bra ut, for alle andre dager enn i kveldFor i dag kjenner jeg at jeg ikke kan klare å holde det tempoet hehe
Sånn har det vært i hele kveld egentligHehehe, sånt skjer. Moro når det er masse folk her! Jeg har bare vært inne på tråden i 2 min eller noe sånt, men her postes det jo flere innlegg i minuttet!
Det er bare til å svare på de innleggene man klarer. Det er umulig å svare alleHehe jammen det høres bra ut, for alle andre dager enn i kveldFor i dag kjenner jeg at jeg ikke kan klare å holde det tempoet hehe
Ja det er bare å holde tunga rett i munnenHehehe, sånt skjer. Moro når det er masse folk her! Jeg har bare vært inne på tråden i 2 min eller noe sånt, men her postes det jo flere innlegg i minuttet!
Dette burde altså vært kvelden jeg satt på skravletråden. Jaja, bedre seint enn aldriSånn har det vært i hele kveld egentlig![]()
Samboeren tar lille mannen på morgenen, da han skal samme vei som bhg. Så blir litt alene tid på morranJeg skal opp å få frøkna på skolen jeg da. Og så får man se hva mer man finner på i morgen.
Kommer nok flere dager hvor man har det koselig og skravler masseDette burde altså vært kvelden jeg satt på skravletråden. Jaja, bedre seint enn aldri![]()
Det vil si at det er leggetid for deg snart, da?Jeg skal opp å få frøkna på skolen jeg da. Og så får man se hva mer man finner på i morgen.
Jepp, forhåpentligvis i morgen kveldKommer nok flere dager hvor man har det koselig og skravler masse![]()
Er nok her da oxoJepp, forhåpentligvis i morgen kveld![]()
Det er bra! I morgen kveld er ikke mannen hjemme, så da kan jeg være så usosial som jeg bare vilEr nok her da oxo![]()
Mannen her i huset er i 2 etasje og hjelper svigermor på badet regner jeg med. Så etter at den lille mannen er lagt så er jeg nok på plassDet er bra! I morgen kveld er ikke mannen hjemme, så da kan jeg være så usosial som jeg bare vil![]()
Her er vi usosiale sammen noen gangerDet er bra! I morgen kveld er ikke mannen hjemme, så da kan jeg være så usosial som jeg bare vil![]()
Bor dere i samme hus som svigermor?Mannen her i huset er i 2 etasje og hjelper svigermor på badet regner jeg med. Så etter at den lille mannen er lagt så er jeg nok på plass![]()
Jupp 2 manns-boligBor dere i samme hus som svigermor?