Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God natt alle sammen
sweet dreams!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaGod natt alle sammensweet dreams!
tenkte kanskje du ville ta en kaffe i morgen jeg daFår semen skal prøve
![]()
Det er det,deilig å gå tilbake til lesing igjendeilig da!
ja kanskje det![]()
Plutselig ble det helt stille her gitt..Sovna alle på en gang eller?
Lesing er deilig. avslappende.. Personlig kobler jeg mer ut når jeg sitter med symaskinenDet er det,deilig å gå tilbake til lesing igjen
hahaha ne det er jo bra daNei ikkE jeg hvertfall
Men snart er du dethahaha ne det er jo bra dada er jeg ikke alene
![]()
Det må jeg også.. tror ikke jeg trenger å "fylle" på noe men greit å sjekke bhg utstyret før jeg sender henne i bhg i morgenSånn da var hundene luftet for natten, nå blir det ordne sekken til lille mannen så er det vel snart natta her å
Trur ikke jeg må fylle sekken, men finne frem dress osv og pakke mat til turen han skal påDet må jeg også.. tror ikke jeg trenger å "fylle" på noe men greit å sjekke bhg utstyret før jeg sender henne i bhg i morgen![]()
heheheMen snart er du det![]()
aaahh.. I bhg til Vesla holder de all mat. Så trenger ikke tenke på det jegTrur ikke jeg må fylle sekken, men finne frem dress osv og pakke mat til turen han skal på
eneste maten vi må ordne er den de har med på tur. ellers så trenger jeg ikke tenke på detaaahh.. I bhg til Vesla holder de all mat. Så trenger ikke tenke på det jeg![]()
ja ok.eneste maten vi må ordne er den de har med på tur. ellers så trenger jeg ikke tenke på det
Som sagt, ikke helt enda.
Men jeg kjenner denne kroppen min. Når jeg først har sett blod, da kommer det mer.
Vi starter på onsdag pp 24. Om jeg orker.