Topp 100 er ikke vanskeligTopp 100 får du til.. fikk det lett til selv uten å tenke på konkurransen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Topp 100 er ikke vanskeligTopp 100 får du til.. fikk det lett til selv uten å tenke på konkurransen..
Vet ikke hvordan jeg ligger an egentlig jeg såbare skravler jeg
Har fått til 2000 uten å tenke på konkurransen og jegTopp 100 får du til.. fikk det lett til selv uten å tenke på konkurransen..
Topp 100 er jo ikke vanskelig, og selv jeg som akkurat nå er i en "gir opp hele greia"-modus skal nok klare det.
okiDu ligger oppe i toppe nå ihvertfall. Husker ikke hvor mange innlegg, men du var med på oppdateringa her![]()
hahaha ja jeg gjør detTidligere i dag tror jeg at jeg førte 4 samtaler på en gang
blir litt da
![]()
Du får bare ta hensynBare satser på at smertene i hofta ikke er bekkenløsning(hvis jeg er gravid da)
Også hjelper det med sånne skravle partnere som deg f.eksJa, det hjelper på dethaha
Absolutt! Jeg tror egentlig alt er bra.. men har likevel spist mindre søtt i helgaHåper testen er fin da, så du slipper å tenke noe mer over det![]()
Ble sykemeldt 1 okt, så er akkurat innenfor evt. Men skal nok klare å holde ut med behandling.Du får bare ta hensynhar du vært lenge sykemeldt? Bare tenker på kvoten.. så du ikke går over året om du er gravid nå og ikke klarer å jobbe
Haha.. det har ikke jrg fått til.. jobber 2 dager i uka da.. de dagene vlir det liteHar fått til 2000 uten å tenke på konkurransen og jeghaha
Det har ikke jegennåBlitt vant til den jeg![]()
Da jobber jeg desverre.. men flere som har fri.. lilleblomst og musemor i alle fall..!okiJa man da fortsetter jeg bare i samme tempo jeg da
er greit så lenge man har noe å snakke om
kom på at tirsdag har jeg fri så da kan jeg snakke masse
Da har jeg noen å snakke med. Skal i tillegg til legen den dagen så får se an humøret velDa jobber jeg desverre.. men flere som har fri.. lilleblomst og musemor i alle fall..!
Hjelpes som du skravlr da, skravlekjerringaaahhhså ikke det
hahaha
Bra! Dumt å bekymre seg for det også, liksom!Ble sykemeldt 1 okt, så er akkurat innenfor evt. Men skal nok klare å holde ut med behandling.
JeppDa har jeg noen å snakke med. Skal i tillegg til legen den dagen så får se an humøret vel![]()
Ja det har virkelig tatt av i dagHjelpes som du skravlr da, skravlekjerring
har evt termin 30.09 så er ikke langt unnaBra! Dumt å bekymre seg for det også, liksom!
Er ikke sikker på hvor mye tid jeg vil ha til å skravle på tirsdag.Da jobber jeg desverre.. men flere som har fri.. lilleblomst og musemor i alle fall..!