Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Vis bilde når den er ferdig sammensatt da![]()
Ja, jeg vil også se bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis bilde når den er ferdig sammensatt da![]()
Kjenner jeg sitter og er skikkelig nysgjerrig på hva denne månedens premier kommer til å være
Og jeg som liksom skulle ta det med ro denne måneden...
Hihi.. ja veldig!Kjenner jeg sitter og er skikkelig nysgjerrig på hva denne månedens premier kommer til å være
Ja, jeg vil også se bilde![]()
Kommer i morraJeg vil også se
Sikkert noe fint der ja. Det er det alltidKjenner jeg sitter og er skikkelig nysgjerrig på hva denne månedens premier kommer til å være
Jeg sikler fremdeles på denne vuggen, og håper de har den igjen....Hihi.. ja veldig!
Masse lykke til og håper testen går braKommer i morramå bare faste og ta glukosebelastningstest først.. oooog spise lunsj!
Ja.. nesten så en av dere som VIRKELIG ville ha den skulle vunnet.. ikke det at jeg ikke unner m&m det, men hun skal jo lage en selvJeg sikler fremdeles på denne vuggen, og håper de har den igjen....
Tusen takk - det håper jeg også! Holdt meg unna sukker hele helgaMasse lykke til og håper testen går bra
Nå har vi spist middag.. Siden jeg drakk vin i hår gikk jeg for fristelsen og kjøpe hamburger.. Ja, ja.. Lov til noen utskeielser![]()
Kommer i morramå bare faste og ta glukosebelastningstest først.. oooog spise lunsj!
Ja, må finne på noe godt! ;-) kanskje omelett med pepperoni.. hmmm...Huff...den lunsjen blir nok veeeeldig god![]()
Mmmm. PepperoniJa, må finne på noe godt! ;-) kanskje omelett med pepperoni.. hmmm...![]()
I know! Kan stekes ;-)Mmmm. Pepperoni![]()
Hadde jo aldri trodd det, men kjekt med lønn for strevet i går
Nye navnet til Lilleblomst_15?hihihi
Ha haTror jeg liker lilleblomst mer enn lille kosthehe
Er nok mye fint. Det er det jo alltidGod vinnerrate her, i januar.
Nå er vi bare spent på premiene for februar.![]()
Ja, er godt inni mellomJeg må si den vinen frista mest akkurat nå haha jeg som nesten aldri fester og drikker lenger kjenner jeg hadde hatt behov for en skikkelig fest nåmen må nok smøre meg med tålmodighet siden jeg ikke har termin før i juli
![]()
Ja, er godt inni mellom. Og spesielt når tr er på besøk
![]()
God vinnerrate her, i januar.
Nå er vi bare spent på premiene for februar.![]()