Felles skravle 2015

Her blir det å stå på utover kvelden. Sitter ikke å stirrer heller. Men ser/hører tven fra det jeg er.

I morgen blir det evt et par episoder på ettermiddagen. Tirsdag er fri såblir nok litt da og
Regner med at det blir S.H.I.L.D. med mannen i kveld :)

Dere skravler ivei, ja.
Mannen skal enten jobbe eller på trening i kveld antakelig, så da kan jeg skravle. Om han ikke blir hjemme pga ryggen og tar en kjærestekveld da

Jo, faktisk..

Det er to ting du skal passe det for.

1. Toxoplasmose, en parasitt som lever i jord og inni kjøtt. Dør ved frysing og varmebehandling
2. Listeria, bakterie som lever på overflaten av blant annet kjøtt. Dør ved varmebehandling.

Det vil si, dersom du først fryser ned kjøttet (bør setter frysen på -20, men -18 skal være trygt), la det ligge dyp fryst i minst 3 døgn så har du tatt knekken på en eventuell toxoplasmose-smitte.

Gi kjøttet en ordentlig steke-skorpe på ALLE sider, og listeria er borte.

Da kan den godt være litt rød inni midten.
Tror ikke jeg tar sjansen likevel ;-) bare 2 mnd igjen :-)

Hehe.. ok.. noen spesialavtaler eller?

Svigermor har tilgang til gildebutikken, og de har noen bra priser innimellom på ting som er feilmerket osv;)
I kveld skal vi ha kylling fpr 10 kr kg:p

Svigermor har tilgang til gildebutikken, og de har noen bra priser innimellom på ting som er feilmerket osv;)
I kveld skal vi ha kylling fpr 10 kr kg:p
Oi, så digg!!! Blir jo dyrt på ordinær pris..!

Oppdatering kl 12:03

1. Kengu 87
3. lizzed 70
4. Sara 53
5. Hope91 48
6. m&m mini 47
8. Lillefrø15 32
9. Lilleblomst_15 32
10. Musemor med to små og en i magen 31
79. Lanterne 4

X. EJ
X. trinebeth

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.

Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 og 1.800 i oppdateringer til annet blir sagt

For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 2 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000

For å være ajur til 1.800 innlegg må man innen dagens slutt ha 64 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 3 øverste ajur til 1.800.
0 er over 1.800

Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Legg til meg også :-P

Back
Topp