Hehe.. ikke så lenge igjen da! ;-)Blir dnok det, men 3 av de er jo ikke våre og blir hentet kl 18![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. ikke så lenge igjen da! ;-)Blir dnok det, men 3 av de er jo ikke våre og blir hentet kl 18![]()
Det er det ikke, men da er det kvalitetstid med kengubarnet omhan holder seg hjemmeHehe.. ikke så lenge igjen da! ;-)
Det er det ikke, men da er det kvalitetstid med kengubarnet omhan holder seg hjemme
Da var wok'en inntatt. YummiKjedelig at han ikke er så glad i det
NamnamDa var wok'en inntatt. Yummi![]()
Med sursøt saus på. NamnamNamnamdet må vi å ha snart!
Digg! Wok er godt og enkelt!Med sursøt saus på. Namnam![]()
Jaa! Jeg spiser det ofte når sambo er på reiseDigg! Wok er godt og enkelt!
Syns wok er litt slitsomt med at det som må deles opp i tynne, tynne strimler....Digg! Wok er godt og enkelt!
Mye lettere å lage mindre porsjoner av det å jaJaa! Jeg spiser det ofte når sambo er på reise![]()
Hehee. Synes ikke de at barnetv er no spennende?Da er middagen inntatt.
BarneTV står på, men skjønner ikke helt hvorfor.
Ungene leker oppe![]()
Vet ikke, har akkurat kommer tilbake etter middagFortsatt liv her ?![]()
Hehe.. går an å skifte kanal daDa er middagen inntatt.
BarneTV står på, men skjønner ikke helt hvorfor.
Ungene leker oppe![]()
Eldste er naturlig ikke bestandig like begeistret for Fantorangen (17:30-18:00 og for de minste), så gikk opp og spurte minsten om hun vil være med.Hehee. Synes ikke de at barnetv er no spennende?
Slått av nå...Hehe.. går an å skifte kanal da![]()
Hehe.. spørs jo hvor enkelt du gjør det.. ved hverdagswok bruker jeg ofte bare frosne grønnsaker, men skikkelig helgewok er jo endel oppkutting daSyns wok er litt slitsomt med at det som må deles opp i tynne, tynne strimler....
Tiner du disse frosne grønnsakene først.Hehe.. spørs jo hvor enkelt du gjør det.. ved hverdagswok bruker jeg ofte bare frosne grønnsaker, men skikkelig helgewok er jo endel oppkutting da
Ja, halvtiner de.. og steker på høy varme etterpå.. ikke så lett å få de like sprø som helt freske..Tiner du disse frosne grønnsakene først.
Har prøvd noen ganger med diverse frosne grønnsaker rett fra frysen, men syns de blir så vannete