Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forskjell på helg og hverdagNå har vi spist middag.. Siden jeg drakk vin i hår gikk jeg for fristelsen og kjøpe hamburger.. Ja, ja.. Lov til noen utskeielser![]()
Kommer jeg til å være like sliten på det tidspunktet som jeg var med de to første kommer jeg til å ønske bare sammen med mannen, og pumpe så mye på forhånd at han kan ta gutten på nattenJepp! Det ville jeg gjort!
Så kan du jo selv velge om du vil feire dagen med familie, gode venner eller bare deg og mannen
Kommer jeg til å være like sliten på det tidspunktet som jeg var med de to første kommer jeg til å ønske bare sammen med mannen, og pumpe så mye på forhånd at han kan ta gutten på natten
Hvorfor hadde du vin i håret.Nå har vi spist middag.. Siden jeg drakk vin i hår gikk jeg for fristelsen og kjøpe hamburger.. Ja, ja.. Lov til noen utskeielser![]()
Ler meg ihjelHvorfor hadde du vin i håret.
Er ikke det alkoholmissbruk![]()
Lilleblomst_15 vant veske mener du velM&m vant vugge og lille kost vant vesken![]()
Jeg så det, får prøve igjen en annen gangLer meg ihjel. Autocorrect
Vi vant ikke denne gangen. Vinnerne er offentliggjordt..
Nå gir jeg nesten opp, dumme dumme iPhone.. Ha haLilleblomst_15 vant veske mener du vel
Hæææ?! Vant JEG?!Lilleblomst_15 vant veske mener du vel
Ja, vi får gjøre detJeg så det, får prøve igjen en annen gang
GRATULERER MED VUGGE!Veldig diggså matbudsjettet vårt går bra med pga det. Hehe
Wææ. Så morro! HihiJa. Vesken
![]()
Jepp, nå må du sende e-post til Tamara så får du den.Hæææ?! Vant JEG?!
Oi! Grattis m&mM&m vant vugge og lille kost vant vesken![]()
Husk bare å sende Mail til tamaraWææ. Så morro! Hihiwee