Felles skravle 2015

Alltid greit at besøket er forsinket dersom man ikke er ferdig med ryddingen :)

Blir nok ikke ferdig heller, men greit nok. Jeg må ta en dyyyp opprydding her, så nå blir det egentlig bare smårydding. Gidder ikke småvaske, for da får jeg ikke tatt storvasken senere:p haha

"God" morgon :) I går feira eg bursdagen min, så hadde huset fult frå 13 til 16. Mamma tok med seg Jr, slik at gubben kunne få litt kvalitetstid med fruen. Reiste på kino og såg The imitation game. Veldig god film! Reiste på Egons og åt mat etterpå - må innrømma eg vart skuffa!
Kom heim ganske tidleg med hovedverk og alt :(

Planar for dagen? Her er det avslapping fram til håndballkamp :)
Egon er ikke så spes bra nei.. her har vi ryddet hytta og nettopp kommet tilbake fra skitur :-) nå kjører vi hjemover.. får se om vi får gjort litt hjemme når vi kommer hjem :-)

Nå er dagen snart over for meg...skjønner ikke at det går an å bli så tappa for energi sååå plutselig:p

Har ikke vært oppe så alt for lenge jeg heller, men føler meg utslitt for det.
Har 2 barn her som har gjort det de kan for å tappe meg for energi
Tenker meg at å gå gravid og ha barn er mye tøffere enn når man går med første.. da kan man liksom hente seg litt inn når man trenger

Tenker meg at å gå gravid og ha barn er mye tøffere enn når man går med første.. da kan man liksom hente seg litt inn når man trenger

Er kjempe stor forskjell! Var jo klar over at det blir noko heilt anna med nr to, men vart faktisk slått litt i bakken over kor stor forskjell det faktisk er... Heldigvis fekk me bhg plass rett etter nyttår, så da får ein litt tid på dagen å hente seg inn :)

Det har du nok rett i. Derfor så slapper jeg av akkurat når jeg føler for det. For neste gang jeg er gravid har jeg ikke samme mulighet:p

Back
Topp