Felles skravle 2015

Trener du hver dag eller? Imponert! Hvordan motiverer du deg selv? Trener du mot no spes mål?
Nei, trener ikke hver dag:). Prøver å trene 3 ganger i uken:). Og ellers være aktiv:). Ja, jeg må ned ca 4,7 kg for å en BMI under grensen til ivf. Vi skal søke om det når alle prøvene er i boks:)

Nei, trener ikke hver dag:). Prøver å trene 3 ganger i uken:). Og ellers være aktiv:). Ja, jeg må ned ca 4,7 kg for å en BMI under grensen til ivf. Vi skal søke om det når alle prøvene er i boks:)
Aha.. 4,7 kg er jo overkommelig! Gått ned mye til nå?

Flink du er !

Jepp! Greit å komme dere av gårde til 10 kanskje

Hadde ikke gjort noe det. Litt optimistisk, men i alle fall komme oss avsted etterhvert, så ja, jeg får lage frokost snart

Goood morgen alle sammen! Dere har vært utrolig aktive i helga - har vel nesten lest meg igjennom 40 sider nå.. dårlig natt og mye våken.. og lysvåken kl 6.. :-/ gratulerer m&m mini som klarte målet til slutt :-D

Store planer for dagen? Noen som har fri imorgen og er oppe i halv9 tiden? Må ta glukosebelastningstest og slå ihjel et par timers ventetid...! Aaaner ikke hvordan jeg skal klare å SITTE på et venterom i 2 timer da! Håper de har en benk el lignende på et rom jeg kan låne!
Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planer:).

I morgen jobber jeg, så da får jeg ikke holdt deg med selskap:(. Spennende da, var det pga du har sukker i urina?

Nei,er skinnsofa dessverre.
Ok.. men kanskje et teppe som kan legges over...? Ellers finnes det et eller annet.. huff.. husker ikke.. fikk et tips av noen i forhold til slitte skinnseter i bilen.. kunne sende inn en fargeprøve (dvs en liten bit av skinnet som i en søm på vranga) og få et middel med samme farge som liksom reparerte det skadede området..

Hadde ikke gjort noe det. Litt optimistisk, men i alle fall komme oss avsted etterhvert, så ja, jeg får lage frokost snart
Høres bra ut :-) svømming med unger er gøy :-)

Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planer:).

I morgen jobber jeg, så da får jeg ikke holdt deg med selskap:(. Spennende da, var det pga du har sukker i urina?
Ja :-( håper at det bare er tull.. og så får jeg være nøye før kontroll fremover! Orker ikke kostholdsstyr nå!

Back
Topp