Lillefrø15
Forumet er livet
Nei, trener ikke hver dagTrener du hver dag eller? Imponert! Hvordan motiverer du deg selv? Trener du mot no spes mål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, trener ikke hver dagTrener du hver dag eller? Imponert! Hvordan motiverer du deg selv? Trener du mot no spes mål?
Jepp! Greit å komme dere av gårde til 10 kanskjeHehe, jeg kan joi alltids vekke dem. Jeg må muligsn det om klokka passerer ni. De må jo stå opp
Håper jeg åÅja! Men håper en av dere her inne vinner nå i januar også!
Aha.. 4,7 kg er jo overkommelig! Gått ned mye til nå?Nei, trener ikke hver dag. Prøver å trene 3 ganger i uken
. Og ellers være aktiv
. Ja, jeg må ned ca 4,7 kg for å en BMI under grensen til ivf. Vi skal søke om det når alle prøvene er i boks
![]()
Det var kjempe godtÅååh! Hørtes godt ut!
Nei, trener ikke hver dag. Prøver å trene 3 ganger i uken
. Og ellers være aktiv
. Ja, jeg må ned ca 4,7 kg for å en BMI under grensen til ivf. Vi skal søke om det når alle prøvene er i boks
![]()
Ligger jo godt an.. 4 her av... 8?Håper jeg å![]()
Nei,er skinnsofa dessverre.Oi, så flink du er! Rene oppussingsprosjektet jo! Er det stoffsofa? Kan du trekke om eller gjøre noe lurt med den på en sånn måte?
Jepp! Greit å komme dere av gårde til 10 kanskje
Ligger jo godt an.. 4 her av... 8?
Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planerGoood morgen alle sammen! Dere har vært utrolig aktive i helga - har vel nesten lest meg igjennom 40 sider nå.. dårlig natt og mye våken.. og lysvåken kl 6.. :-/ gratulerer m&m mini som klarte målet til slutt :-D
Store planer for dagen? Noen som har fri imorgen og er oppe i halv9 tiden? Må ta glukosebelastningstest og slå ihjel et par timers ventetid...! Aaaner ikke hvordan jeg skal klare å SITTE på et venterom i 2 timer da! Håper de har en benk el lignende på et rom jeg kan låne!
Håper han våkner snartDa må man bare vente på at mannen våkner da... det er en noe upraktisk ting å ha det slik at vi leser av testen sammen. Når gutta sover, og jentene har stått opp...
Ok.. men kanskje et teppe som kan legges over...? Ellers finnes det et eller annet.. huff.. husker ikke.. fikk et tips av noen i forhold til slitte skinnseter i bilen.. kunne sende inn en fargeprøve (dvs en liten bit av skinnet som i en søm på vranga) og få et middel med samme farge som liksom reparerte det skadede området..Nei,er skinnsofa dessverre.
Høres bra utHadde ikke gjort noe det. Litt optimistisk, men i alle fall komme oss avsted etterhvert, så ja, jeg får lage frokost snart
Ja, vi satser på Lillefrø, Lilleblomst, musemor eller m&m mini! :-DJa, statstisk sett skal jo en av premiene havne her da i alle fall.
Hva skal dere se?Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planer.
I morgen jobber jeg, så da får jeg ikke holdt deg med selskap. Spennende da, var det pga du har sukker i urina?
Håper han våkner snart![]()
Kos dere på badingHadde ikke gjort noe det. Litt optimistisk, men i alle fall komme oss avsted etterhvert, så ja, jeg får lage frokost snart
Ja :-( håper at det bare er tull.. og så får jeg være nøye før kontroll fremover! Orker ikke kostholdsstyr nå!Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planer.
I morgen jobber jeg, så da får jeg ikke holdt deg med selskap. Spennende da, var det pga du har sukker i urina?