Jeg har talt mange ganger.Har aldro telt før jeg, men nå har jeg 29 på 1 time og da var jeg borte i 20 min og jeg spiser![]()
Jeg er jo et tall-menneske...
(4, av de hundre du skal få svare på...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har talt mange ganger.Har aldro telt før jeg, men nå har jeg 29 på 1 time og da var jeg borte i 20 min og jeg spiser![]()
huset ryddet, kranglet og blitt venner igjen med mannen, jeg er sliten og har mye tanker i hodet om dagen, det er ikkebra...
Det er ikke egentlig slitsomt. Jeg har prøvd papir også, lillesøster hadde det de siste mnd, og det var litt mer sånn "husk å kjøpe bleier da!" i stedet for "husk å vaske bleier da", Jeg LIKER bedre tøy, men det ble nå av ulike årsaker papir på henne. OG jeg skal bytte ut en del bleier dersom det blir en til, for det var en del som ikke holdt tett lenger, og derav ble det bare tull og rot med bhg i det hele tatt.
Men til en litte liten babystump, så gleder jeg meg igjen!
det er det også, men går nok over..Hørtes slitsom ut.
Du trenger ikke begynne på nytt på tellingen, altså.Gleder meg til første jeg
Hadde vært gøy å prøve tøy, men vi får nå se. Er det dyrt?
1851 nå. Begynner jeg på nytt da?
30
(1)
Hva gjør dere jenter ?har akkurat slått meg ned, etter en tung dag. Venter på middag
![]()
Skrive tingHva skal det brukes til da?
25
JaDet høres ut som en fin fordeling![]()
Du kan få bleiene, det er helt i ordenSå kan jeg få bleiene, sant ja?![]()
Ja, du vil vel detVeska vil jeg ha oghehe
21
Du kan få bleiene, det er helt i orden![]()
Du trenger ikke begynne på nytt på tellingen, altså.
Tøybleier er så dyrt som du gjør det til. Brettebleier og hjemmestrikket ullbukse koster ikke allverdens, masse kommebleier eller alt i ett koster litt, men det er for det første mulig å kjøpe/selge brukt, man kan kjøpe billige bleier på ebay/fra kina, også bruker man dem jo mange ganger, mens erngangs er... vel, ja, engangs. Og det synes jeg er dyrere. Ikke minibleier til 20 kr for en pakke, men når de kommer opp i str og det koster 40-50 kroner for en pakke, og der ikke er like mange i dem lenger.
dytter m&m mini over 2000
Koselig med nye gardinerBare noen helt enkle hvite + liftgardiner i hvitt og sølv
Skrive ting
Har skrevet "Sov godt Xxxxx"
Klar til å henges på veggen![]()
Uff da, ikke kost å kranglehuset ryddet, kranglet og blitt venner igjen med mannen, jeg er sliten og har mye tanker i hodet om dagen, det er ikkebra...
Over sengen ja. Klart navn er bestemt! Er jo bare 29dager til terminSkal den henge over senga da eller?
Har dere bestemt navn enda da?
35
Har ikke gardiner nå faktisk, ikke hatt siste året.Koselig med nye gardiner. Bestilt på nett?
Nei himla kjipt i grunn.Uff da, ikke kost å krangle![]()