Felles skravle 2015

Hos horsien fra 9-11
Hjem dusjet og stellte meg, og dro hjemmenifra ca 12.
Cafe fra 13-14 med mamma
Så shoppingrunde i sentrum
Etter det shoppingrunde på senterene mellom her og sentrum
Så kjapt besøk hos foreldrene mine når jeg kjørte henne hjem

Så bære inn og sette på plass varer. Såå hoppe i joggebuksen.
Sliten i bena!! :p

Nå er det supernatural fra sofakroken:)

Hektisk dag der ja:o
Skjønner det bar godt med joggebuksa;)

Multitasking her...pizza, skravling og fringe samtidig;)

23

Du skal selvfølgelig ha bleiene;) 24

Egentlig burde noen andre få dem, noen som LURER på tøybleier, men ikke helt vet. Jeg har jo to bleieungers erfaring med tøy... Og noe i kjelleren som fortsatt er brukbart men en del var utslit etter to.

Mens jeg er mett og god

Og helt har glemt å telle etter 10 da. Til gjengjeld har det gått en time? Tiden flyr!

Ikke gått helt en time enda, men tida flyr ja:o glemmer nesten hvilket tall jeg er på mens jeg skriver da:p
26

Ikke gått helt en time enda, men tida flyr ja:eek: glemmer nesten hvilket tall jeg er på mens jeg skriver da:p
26

Begynte ikke jeg 1745 og du 1750?

1850 på min pc nå. Det var vel og merke på mobilen jeg så da, men den måtte lades så jeg byttet til pc.

Egentlig burde noen andre få dem, noen som LURER på tøybleier, men ikke helt vet. Jeg har jo to bleieungers erfaring med tøy... Og noe i kjelleren som fortsatt er brukbart men en del var utslit etter to.

Syns det høres så slitsomt ut, men hadde jo vært artig å prøve det ut da;)
28

Og nå er det ca en time til oppdatering, så da får vi fasiten på hvor mange (få) du mangler, og skal nok få dyttet deg i mål. Om du ikke sovner da. Jeg kan skrive 100 innlegg du kan svare på om så nødvendig.

(1)

Begynte ikke jeg 1745 og du 1750?

1850 på min pc nå. Det var vel og merke på mobilen jeg så da, men den måtte lades så jeg byttet til pc.

Min tlf er 1847 nå så fortsatt et par min igjen ;)

28

Jeg vet jo hvor motivet jeg selv har blitt av tellekampanjer før. Når jeg ser hvor lett det er å få 20 tar jeg 20 til, og vips så...
Har aldro telt før jeg, men nå har jeg 29 på 1 time og da var jeg borte i 20 min og jeg spiser:p

Syns det høres så slitsomt ut, men hadde jo vært artig å prøve det ut da;)
28

Det er ikke egentlig slitsomt. Jeg har prøvd papir også, lillesøster hadde det de siste mnd, og det var litt mer sånn "husk å kjøpe bleier da!" i stedet for "husk å vaske bleier da", Jeg LIKER bedre tøy, men det ble nå av ulike årsaker papir på henne. OG jeg skal bytte ut en del bleier dersom det blir en til, for det var en del som ikke holdt tett lenger, og derav ble det bare tull og rot med bhg i det hele tatt.

Men til en litte liten babystump, så gleder jeg meg igjen!

huset ryddet, kranglet og blitt venner igjen med mannen, jeg er sliten og har mye tanker i hodet om dagen, det er ikkebra...

Back
Topp