er så TRØTT!
Skulle virkelig ønske jeg kunne sove når jeg kom hjem, men den gang ei. Vi er midt i flytting
Skulle virkelig ønske jeg kunne sove når jeg kom hjem, men den gang ei. Vi er midt i flytting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off.. bare å brette opp armene daer så TRØTT!
Skulle virkelig ønske jeg kunne sove når jeg kom hjem, men den gang ei. Vi er midt i flytting![]()
Ja.. Holdt på hele dagen etter jobb i går også, og sov såvidt i nattOff.. bare å brette opp armene da
Sove er viktig.Ja.. Holdt på hele dagen etter jobb i går også, og sov såvidt i natt![]()
Er vel egentlig det ja, men han kjører forbi der så det hadde vært veldig kjekt å slippe![]()
Får prøve sove litt på bussen hjem, hihiSove er viktig.
Flytting er stress
Jeg ser den, men om man vil ha noe gjort er det bare å gjøre det![]()
Halvtime på tlf, og kom frem til det samme. Men ha skal jo sjekke ut ALLE typer tilbud osv først da
Nå drar jeg og kjøper meg hyller!!! Haha
Skal hente frøkna nå, og så helg![]()
Jeg drar inn et kvarter for å hente mine.Skal hente frøkna nå, og så helg![]()
God helg alle sammen!!Skal hente frøkna nå, og så helg![]()
God helg! Her ser jeg på Timmytid sammen med to nevøen og med min morGod helg alle sammen!!![]()
Reist å kjøp deg hyller![]()
Skal hente frøkna nå, og så helg![]()
Jeg drar inn et kvarter for å hente mine.
Mannen kommer sent, da
Hjemme igjen
Ble med en dørknagg hjem og på bestilling fra mannen
Han hadde nok dratt innom på vei hjem se, for han innså at jeg ikke kom til å rydde før jeg hadde demen han skal være på trening 1730 og hadde fått litt dårlig tid
![]()
Haha ja men da har du gjort det og så ser det ikke så ille ut når du ikke har fått gjort det du skulle ha gjort![]()
Deilig! Kos dere!Skal hente frøkna nå, og så helg![]()