Hihi.. ja.. spes under graviditeten.. er jo jeg som kjenner han hele tiden og sitter hjemme mange hele dager..
Ja det blir noe helt annet og selv om de er engasjerte og gleder seg. Så blir nok vi damer involvert og interessert på en helt annen måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.. ja.. spes under graviditeten.. er jo jeg som kjenner han hele tiden og sitter hjemme mange hele dager..
Men det har jeg jo gjort hver dag...lurer på om jeg rett og slett bare skal skru ned det skapet
så får gubben si hva han vil
![]()
Ja det har duJa og jeg må innrømme at jeg har ikke finni de rette gulpeklutene ennå men har heldigvis god tid til å finne noen jeg vil ha![]()
Ja det har du![]()
Er litt sånn jeg åJa men jeg liker å ha ting i orden I god tidjeg er en planlegger selv om gjennomføringen ikke alltid blir like bra haha
![]()
Er nok mange flere som er sånnHaha godt det ikke bare er meg da![]()
Vil du ha gasskluter?Ja og jeg må innrømme at jeg har ikke finni de rette gulpeklutene ennå men har heldigvis god tid til å finne noen jeg vil ha![]()
Vil du ha gasskluter?
Ok. Princess hadde flanellkluter i alle fall..Nei jeg likte godt de flanell klutene jeg knabba på sykehuset sist hahamen de har jeg ikke lenger så må finne noen nye som jeg liker hehe
Hentet nettopp denne boka jeg hadde bestilt :-D spent!
Ehm.. hittil har jeg sydd meg et babynest ;-) det var første prosjekt.. (fikk symaskin i bursdagsgave).. nå vil jeg prøve meg litt på diverseSpennansSyr du mye?
Ok. Princess hadde flanellkluter i alle fall..
Ehm.. hittil har jeg sydd meg et babynest ;-) det var første prosjekt.. (fikk symaskin i bursdagsgave).. nå vil jeg prøve meg litt på diverse![]()
Tror det er en generell jentetingEr nok mange flere som er sånn![]()
Hentet nettopp denne boka jeg hadde bestilt :-D spent!
Ja trur jeg åTror det er en generell jentetinghehe