Felles skravle 2015

Ja, likte den veldig godt :) og så var det fine beskrivelser og anbefalinger av garn og type masker osv
tøft.. gleder meg til å prøve. Hvis jeg klarer å hekle da! :P
:laughing025:laughing025

Nei snarere tvert i mot..
Tror prinsen kommer til å ha mye klær før han blir født :P

Skal ikke se bort fra det :p
Her begrenser det seg litt siden vi ikke skal vite kjønn, men blir nok noe. Blir sikkert å sy litt og:D
Har plan om vognpose og meitai neste da;)

Skal ikke se bort fra det :p
Her begrenser det seg litt siden vi ikke skal vite kjønn, men blir nok noe. Blir sikkert å sy litt og:D
Har plan om vognpose og meitai neste da;)
Ser den.. Var samme med meg i 2010. Vi viste jo ikke hva det skulle bli.. Ble ikke mye shopping da gitt..
Jeg skal sy litt mer denne gangen jeg også. Nytt trekk til sommer vognposen, og ny Mei-tai.
Selv om jeg venter på min nye Close Caboo Carrier <3
Liker best elastisk i nyfødt stadiet.

Ser den.. Var samme med meg i 2010. Vi viste jo ikke hva det skulle bli.. Ble ikke mye shopping da gitt..
Jeg skal sy litt mer denne gangen jeg også. Nytt trekk til sommer vognposen, og ny Mei-tai.
Selv om jeg venter på min nye Close Caboo Carrier <3
Liker best elastisk i nyfødt stadiet.

Kjekt å ha noe å bytte på da;)
Hva slags for/stoff bruker du til sommerposen?

Huff, jeg reist meg opp for å rydde men ble så sulten...så her satt keg igjen da:p haha

God morgen jenter. :)
Hva skal dere i dag da?
Jeg har tatt helgen. Å skal slappe av litt med Vesla som er hjemme i dag.

God morgen :)
Her er vi hjemme siden frøkna er syk :) dere må kose dere masse i dag, har dere noen planer eller?

Hm...lurer på om jeg skal "stjele" den ;) hihi
Har du fylt den med vatt? Lurer liksom på om det brått blir for varmt...:confused:
Den har ei tynn tynn dyne i seg. lengden er den samme som bredden på ei vanlig dyne.
Skal lage oppskrift på den og legge den ut i helgen.

Back
Topp