tøft.. gleder meg til å prøve. Hvis jeg klarer å hekle da!Ja, likte den veldig godtog så var det fine beskrivelser og anbefalinger av garn og type masker osv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tøft.. gleder meg til å prøve. Hvis jeg klarer å hekle da!Ja, likte den veldig godtog så var det fine beskrivelser og anbefalinger av garn og type masker osv

Der får du tiltøft.. gleder meg til å prøve. Hvis jeg klarer å hekle da!![]()
![]()
hmm kanksje det kunne hvert noe.. Må titte innom derDer får du tilfint å se på filmer synes jeg.. drops har vel noen tror jeg..
Nei snarere tvert i mot..
Tror prinsen kommer til å ha mye klær før han blir født![]()
Ser den.. Var samme med meg i 2010. Vi viste jo ikke hva det skulle bli.. Ble ikke mye shopping da gitt..Skal ikke se bort fra det
Her begrenser det seg litt siden vi ikke skal vite kjønn, men blir nok noe. Blir sikkert å sy litt og
Har plan om vognpose og meitai neste da![]()
Ser den.. Var samme med meg i 2010. Vi viste jo ikke hva det skulle bli.. Ble ikke mye shopping da gitt..
Jeg skal sy litt mer denne gangen jeg også. Nytt trekk til sommer vognposen, og ny Mei-tai.
Selv om jeg venter på min nye Close Caboo Carrier <3
Liker best elastisk i nyfødt stadiet.
Hold ut! snart der! Går så fort så!30 dager igjen.. 30 dager! Er så lei.
Bomull på utsiden og lurer på frotté inni. Noe som ikke er så klamt og varmt tenker jeg.Kjekt å ha noe å bytte på da
Hva slags for/stoff bruker du til sommerposen?
Huff, jeg reist meg opp for å rydde men ble så sulten...så her satt keg igjen dahaha
Bomull på utsiden og lurer på frotté inni. Noe som ikke er så klamt og varmt tenker jeg.
Det er den rosa som er her.
http://forum.babyverden.no/threads/mirells-handmade.1741480/
Det går så fort så![]()
Det går sååå sakte om dagene!Hold ut! snart der! Går så fort så!
Har dere noen planer for dagen, jenter?
God morgen jenter.![]()
Hva skal dere i dag da?
Jeg har tatt helgen. Å skal slappe av litt med Vesla som er hjemme i dag.
Den har ei tynn tynn dyne i seg. lengden er den samme som bredden på ei vanlig dyne.Hm...lurer på om jeg skal "stjele" denhihi
Har du fylt den med vatt? Lurer liksom på om det brått blir for varmt...![]()
huff. så kjedelig.God morgen
Her er vi hjemme siden frøkna er sykdere må kose dere masse i dag, har dere noen planer eller?
Skjønner det.. Men premien i slutten er verdt å vente på!Det går sååå sakte om dagene!
Det går sååå sakte om dagene!
Det er helt sant. Hehe. Men jeg er ikke en spesieøt tålmodig sjelSkjønner det.. Men premien i slutten er verdt å vente på!
Akkurat det tviler jeg på. HehePlutselig er du der, og lurer på hvor tiden ble av![]()